czeresnie

1. Data: 2001-06-03 19:42:37

Temat: czeresnie
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor wszystkim
wlasnie przywiozlam torbe czeresni co mozna z nich zrobic, bo jak zjem to
pekne
Dzieki za porady Ula

1. Data: 2001-06-03 20:10:47

Temat: Re: czeresnie
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz zrobic ocet winny http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1259

pyszny np. w salatkach

1. Data: 2001-06-03 20:54:33

Temat: Re: czeresnie/Ciasto
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Głuszek" wrote:

> Dobry wieczor wszystkim
> wlasnie przywiozlam torbe czeresni co mozna z nich zrobic, bo jak zjem to
> pekne
> Dzieki za porady Ula

Chce ci sie drylowac? Jesli tak, to zrob takie szybkie, pyszne ciasto
owocowe, ktore nalezy jesc na cieplo, najlepiej z bita smietana, lub
lodami waniliowymi. Jesli ma sie prostokatna, lub kwadratowa blache z
wysokimi brzegami, to wtedy kroi sie to ciasto w kwadraty, a na srodku
kazdego kladzie kleks bitej smietany.

Ciasto owocowe

110 gr masla
220 gr cukru + 1 lyzka (czesc cukru powinna byc zastapiona cukrem
waniliowym, najlepiej domowej roboty)
2 jajka
160 gr maki
1 lyzeczka proszku do pieczenia
2/3 szklanki wydrylowanych czeresni, wisni lub innych miekkich owocow.

Nagrzac piec do 180C/350F. Mala tortownice (24 cm - 8") wysmarowac
maslem i oproszyc maka. Ubic mikserem maslo i cukier przez 2 minuty,
dodac jajka, make i proszek, ubic 3 minuty. Przelac ciasto do
tortownicy, rowno rozsypac owoce po wierzchu, nie wciskajac, posypac
calosc1 lyzka cukru. Piec 60 minut. Wyjac, ostudzic10 minut w
tortownicy, potem zdjac obrecz i podac na cieplo, mozna z lodami albo
bita smietana. W czasie pieczenia owoce zanurza sie w ciescie, ale nie
opadna na dno, i ciasto bedzie mialo zlotawe "wyspy" pomiedzy kawalkami
zanurzonych owocow. Najlepsza kombinacje jaka dotychczas zrobilam to 3
swieze brzoskwinie i garsc malin.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-03 23:27:33

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message

> [...]
> opadna na dno, i ciasto bedzie mialo zlotawe "wyspy" pomiedzy kawalkami
> zanurzonych owocow. Najlepsza kombinacje jaka dotychczas zrobilam to 3

Brzmi pysznie !!
Czy mozna jesc to ciasto na zimno takze ??
I czy mozna uzyc do niego wisni ze sloika.
Nie chce mi sie drylowac :-))
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2001-06-04 05:04:53

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna jesc to ciasto na zimno takze ??
> I czy mozna uzyc do niego wisni ze sloika.
> Nie chce mi sie drylowac :-))

a mrozonych mozna?

1. Data: 2001-06-04 06:32:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

odlozyc troche na jutro

Krysia

>Dobry wieczor wszystkim
>wlasnie przywiozlam torbe czeresni co mozna z nich zrobic, bo jak zjem to
>pekne
>Dzieki za porady Ula

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-04 08:11:13

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Głuszek <u...@g...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9fe3u5$l9t$...@n...tpi.pl...
> Dobry wieczor wszystkim
> wlasnie przywiozlam torbe czeresni co mozna z nich zrobic,
bo jak zjem to
> pekne

W archiwalnych numerach proszyńskiego znalazłam przepis na
czereśnie w cieście smazone na głebokim oleju razem z
ogonkami.
Brzmi dziwnie.
agataW.

Mloda kapusta jest taka rozkoszna.....