Re: czereśnie i robaki

From: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: czereśnie i robaki
Date: Sun, 13 Apr 2003 08:47:12 +0200

"Dana" <nutelik@no_spam.pf.pl> wrote in message
news:b7a3df$5fr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam :))
>
> mam pytanko dotyczące czereśni i robaków w nich żyjących... a konkretnie
> chodzi mi o to kiedy i czym pryskać czereśnie, aby w tym roku nie było
> nieporządach gości w tych smacznych owocach?
>
> jestem po raz pierwszy na tej grupie, więc jeśli już temat był
przerabiany,
> to z góry przepraszam

Zajrzyj do "Działkowca" numer specjalny o ochronie. Z tego co pamiętam, to
pryska się gdzieś pod koniec maja, ale określenie NAJodpowiedniejszego
terminu jest dość trudne. Pomijając fakt, że w wypadku rozrośniętego drzewa
będzie to uciążliwe i super trujące.

Pozdrawiam, Basia.
P.S. Po zrobieniu kompotu robaczki wypływają na powierzchnię i tej postaci
można je usunąć mechanicznie:-))))