czerwone plamy na policzkach

1. Data: 2005-04-21 14:37:29

Temat: czerwone plamy na policzkach
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Syn mojego brata, lat 14, nieco otyly (na moje oko ~160cm ~80 kg) ma na
policzkach bardzo wyrazne, rozlegle plamy koloru silnie bordowo-czerwonego.
Plamy te sa widoczne non stop, zmienia sie jedynie nieznacznie ich
nasycenie. Sa to plamy o bardzo wyraznych konturach, dosc jednolite (tzn nie
widac by byly to same porozlewane naczynka). Brat twierdzi ze to nic
powaznego i nie chce isc z dzieciakiem do lekarza. Poradzcie co to moze byc?
Czy to sprawa dermatologiczna czy moze np. wysokie cisnienie. Fakt faktem
wyglada to okropnie i juz nie raz slyszalam jak inni nabijaja sie z
chlopaka, po pierwsze z powodu tuszy, po drugie z powodu tych plam.
Pozdrawiam. Magda

2. Data: 2005-04-21 14:44:24

Temat: Re: czerwone plamy na policzkach
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> Witam!
> Syn mojego brata, lat 14, nieco otyly (na moje oko ~160cm ~80 kg) ma na
> policzkach bardzo wyrazne, rozlegle plamy koloru silnie
> bordowo-czerwonego.

Zapomnialam sprecyzowac. Sa to wielkie plamy po jednej na kazdym policzku.
Zaczynaja sie tuz pod oczami i zajmuja cale policzki, az do linii szczeki i
od uszu az po nos. W zasadzie tylko broda nos, okolice oczu i czolo sa
normalnego koloru, reszta mocno czerwona, jak po jakims poparzeniu
slonecznym (takie skojarzenie), ale solarium odpada :) Pozdrawiam raz
jeszcze Magda

3. Data: 2005-04-21 18:06:12

Od: klawy <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 16:44:24 +0200, ... napisał(a):

<ciach>

Ja kiedyś miałem dużą brązową plame na czole. Dermatolog przepisał maść na
wybielenie i po krzyku - znineła. Niech idzie, bo to może psychicznie
wykańczać, takie dokuczanie.

--
Wejdź i zobacz
http://www.searchengines.pl/netykieta.php3

4. Data: 2005-04-22 19:49:26

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klawy" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> wybielenie i po krzyku - znineła. Niech idzie, bo to może psychicznie

Dokladnie, wszelkie zmiany skorne na twarzy, co jest przeciez najbardziej
widoczne przy kontakcie z innymi ludzmi moga byc przyczyna nie tylko
dokuczania ze strony rowiesnikow, ale przede wszystkim ogromnego
obciazenia psychicznego. Wiem, co mowie, takie schozrenia uderzaja w
samoocene i w ogole rujnuja psychike. Do dermatologa marsz!

Poziom glukozy za wysoki
Ból w łokciu
badania kręgosłupa i opinia
ginekolog ze śłąska i zagłębia