czeste przeziebienie

1. Data: 2003-12-30 13:47:39

Temat: czeste przeziebienie
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!

Mam pewien problem ktora coraz bardziej zaczyna mnie denerwowac, otoz od
paru miesiecy co jakis czas chwyta mnie przeziebienie, dwa razy bralam
antybiotyki przepisane przez lekarza, ale odechcialo mi sie chodzic co
miesiac do lekarza po tabletki, czy moglibyscie mi doradzic co mam brac zeby
wzmocnic organizm w zime, pije witamine C, a co jeszcze moglabym brac zeby
sie troszke uodpornic
dziekuje i pozdrawiam
ONka

2. Data: 2003-12-30 14:31:30

Temat: Re: czeste przeziebienie
Od: "wojtaszek" <B...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najważniejsze jest aby znaleźć powód tych przeziębień. Branie antybiotyków w
ciemno to nieporozumienie. Mogą co najwyżej szkodzić. Bez konsultacji to
polecam CITROSEPT, gorzkie paskudztwo, ale działa i nie szkodzi bo to
naturalny wyciąg z pestek grejpfruta.

Pozdrówka,
Wojtek

3. Data: 2003-12-30 15:51:59

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka wrote:

> [...]
> wzmocnic organizm w zime, pije witamine C, a co jeszcze moglabym brac zeby

3 x dziennie po gorącym uśmiechu (nie da się przedawkować:) )
jeden zachwyt na dobranoc
a z samego rana dobre słowo :)

a tak na poważnie - jak działa nasz układ odpornościowy, zeleży też od
nas samych. Osoby optymistyczne, o pogodnym nastawieniu o wiele rzadziej
ulegają przeziębieniom. Widać to na studentach jak kichają w trakcie
sesji egzaminacyjnej (niekorzystna sytuacja wpływa osłabiająco na układ
odpornościowy). Także oprócz zewnętrznych wspomagaczy, warto też zajrzeć
do siebie :).

Zdrówka w nowym roku :)
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

4. Data: 2003-12-31 19:05:47

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzmocnic organizm w zime, pije witamine C, a co jeszcze moglabym brac zeby

Bardzo prawdopodobne, że przeziębiasz się w nocy - dołóż skarpety jako składnik
podżamy i będzie OK

5. Data: 2003-12-31 21:37:54

Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ONka" <m...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
zeby
> wzmocnic organizm w zime, pije witamine C, a co jeszcze moglabym brac zeby

1.czosnek - codziennie wieczorem głowke i odrazu przechodzi !!!
2.wódeczka - nie zaszkodzi, a może pomóc

--
Leszek Miller "Ten rok był znakomity dla gospodarki" (24.12.2003)

6. Data: 2004-01-01 18:24:33

Od: "revange" <r...@p...mnie.o.e-mail.com> szukaj wiadomości tego autora

> zeby

Polecam szczepinoki, mozesz zrobic wymaz z gardla i zobaczyc jakie masz
bakterie, szczepionki dobiera lekarz - np. laryngolog.

> 1.czosnek - codziennie wieczorem głowke i odrazu przechodzi !!!
> 2.wódeczka - nie zaszkodzi, a może pomóc

Te rzeczy wrazie przezibeinia i tylko nie zaczesto.
Z czosnkiem moze nie glowka, bo mozesz dostac zapalenie woreczka.

Pzdr.

Jakbys miala pytania to na e-mal: w...@p...gazeta.pl

7. Data: 2004-01-02 21:12:38

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam szczepinoki, mozesz zrobic wymaz z gardla i zobaczyc jakie masz
> bakterie, szczepionki dobiera lekarz - np. laryngolog.

Ze szczepionek warto wypróbować autoszczepionkę. Robi się wymaz (np. z
gardła, z nosa w zależności od tego na co się choruje), a potem z tego
co się wyhodowało robi się indywidualną szczepionkę.

Pozdrawiam Gosia

Drożdżyca - jak długo się rozwija?
Angina i Augmentin ?
Ból, palenie i czesciowy zanik czucia na biodrze
Ból głowy po urazie-pilne
Proszę o rady