czkawka

1. Data: 2005-06-09 08:57:51

Temat: czkawka
Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo czesto mam napady czkawki. Potrafi trwac nawet ok. godziny i niczym
nie moge jej zatrzymac. Picie wody, bezdechy i inne takie nie pomagaja.
zaczyna to byc bardzo meczace bo najczesciej dopada mie wnajmniej
odpowiednim momencie. Czy taka czkawka moze byc powodem jakiegos schorzenia,
co moze ja powodowac? Z gory dzieki za odpowiedzi.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

2. Data: 2005-06-09 10:45:40

Temat: Re: czkawka
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jun 2005, fajna laska wrote:

> odpowiednim momencie. Czy taka czkawka moze byc powodem jakiegos schorzenia,
> co moze ja powodowac? Z gory dzieki za odpowiedzi.

tak

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2005-06-09 11:31:25

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo czesto mam napady czkawki. Potrafi trwac nawet ok. godziny i niczym
> nie moge jej zatrzymac. Picie wody, bezdechy i inne takie nie pomagaja.

Skuteczne moze byc wypicie bardzo cieplego, ale niezbyt goracego napoju (np,
zw.herbata, melisa), niekoniecznie slodzonego.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

4. Data: 2005-06-09 12:11:09

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Skuteczne moze byc wypicie bardzo cieplego, ale niezbyt goracego napoju
> (np, > zw.herbata, melisa), niekoniecznie slodzonego.

Uwierz mi, ze probowalam wszystkiego. Picie bylo i cieple i zimne i herbata
i mleko i melisa i rumianek i z cukrem i bez cukru i sucha bulka i zupa,
chyba juz wszystko przetestowalam, nawet lyzke cukru zjadlam a czkawka miala
sie wysmienicie. A pozniej przechodzi sama, bez zadnych specjalnych akcji.
Problem tylko w tym, ze po godzinie czkania boli mnie przepona. Jesli nie
znajde sama rozwiazania pojde do lekarza.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

5. Data: 2005-06-09 13:30:22

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj odpowiedz Piotra Kasztelowicz i idz do lekarza.
Pozdrawiam.

6. Data: 2005-06-09 16:19:09

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj odpowiedz Piotra Kasztelowicz i idz do lekarza.
> Pozdrawiam.

Prawda, ale jeśli Cię złapie, zanim pójdziesz do lekarza, to spróbuj picia z
kubka lub szklanki "od drugiej strony". Tzn, jak pijesz "normalnie",
przykładasz do ust bliższą krawędź szklanki - spróbuj przyłożyć tę drugą.
Nie wiem na czym to polega i nie wierzę w żadne przesądy, ale to pomaga -
przynajmniej mnie, a nic innego wcześniej nie pomagało poza ogórkami
kiszonymi, a i one przestały działać :-)
Zauważyłam, że picie "od drugiej strony" to kwestia połykania powietrza przy
okazji łyków napoju - może to pomaga. Spróbuj, a poza tym faktycznie wybierz
się do lekarza.

Pozdrawiam życząc jak najrzadszej czkawki
Barbara

7. Data: 2005-06-10 08:05:43

Od: "ŁukaszW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taka czkawka moze byc powodem jakiegos schorzenia, co moze ja
> powodowac?
TAK.
np porazenia nerwow przeponowych.
ale tak trwa chyba non stop.
to dopiero musi byc horror- czkawka bez przerwy!!!
pozdrawiam
LukaszW

8. Data: 2005-06-10 09:46:39

Temat: Re: czkawka [OT]
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np porazenia nerwow przeponowych.
> ale tak trwa chyba non stop.
> to dopiero musi byc horror- czkawka bez przerwy!!!

Kiedyś czytałam, że jakiś mężczyzna miał czkawkę przez kilka lat non stop.
Ja zawsze miałam dość już po kilku minutach, a nie wyobrażam sobie kilku
lat.

Pozdrawiam.
Barbara.

9. Data: 2005-06-11 09:28:15

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo czesto mam napady czkawki. Potrafi trwac nawet ok. godziny i niczym
> nie moge jej zatrzymac. Picie wody, bezdechy i inne takie nie pomagaja.

mi pomaga ZAWSZE łyzeczka cukru
--
gg

10. Data: 2005-06-11 21:51:54

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Tak gwoli uzupelnienia wiedzy medycznej, wyczytałam ze moze bycrowniez objawem
chorób nerek, ale nie wiem w jakim mechanizmie, moze ktos ma pojeice?

Antybiogram
[targi] 50. targi "Od Wahadełka do Gwiazd"
Antykoncepcja - pytanie do ginekologa
candida albicans a wzdęcia
PROPOZYCJA: pl.sci.neuronauki RDF1