czolenko do frywolitek

1. Data: 2006-02-02 11:06:58

Temat: czolenko do frywolitek
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić czółenka do frywolitek z szydełkiem.
W pasmanteri Kolorowy Motek znalazłam firmy Pony:
http://kolorowymotek.pl/product_info.php?cPath=46_50
&products_id=1008
A w Wojtku Coats:
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=92&idt=732
Pony kosztuje 7,69 a Coats 18, 50 więc ponad dwukrotnie drożej. Czy ktoś
używa tych czółenek? Warto wydać więcej na Coatsa czy nie?

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2006-02-02 11:27:57

Temat: Re: czolenko do frywolitek
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pony kosztuje 7,69 a Coats 18, 50 więc ponad dwukrotnie drożej. Czy ktoś
> używa tych czółenek? Warto wydać więcej na Coatsa czy nie?

Mam to szare i jestem z niego zadowolona. Obejrzałam niebieskie i wydaje mi
się, że jest takie samo. Niebieskie ma dodatkową szpuleczkę, co czasem się
przydaje.
Może jeszcze napisze ktoś, kto posiada to niebieskie?
Jeśli są takie same, to chyba nie warto przepłacać. No, chyba, że różnią się
jakością.
Szare przeszło u mnie test "dzieciowaty" i nic mu się nie stało. Uważam więc,
że jest bardzo dobrej jakości.
Dorfi

3. Data: 2006-02-02 11:54:09

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pony kosztuje 7,69 a Coats 18, 50 więc ponad dwukrotnie drożej. Czy ktoś
> używa tych czółenek? Warto wydać więcej na Coatsa czy nie?

Witaj,

mam czolenko ze szpulka wbudowana do srodka i drugie tez ze szpulka i
szydelkiem.
uzywam wylacznie tego z szydelkiem jako ceniutkiego szydelka. poza tym
kupilam tez plastikowe czolneka firmy inox skladajace sie z dwoch czesci. na
nich uczylam sie robic frywolitki i wszystko bylo dobrze do chwili gdy
kupilam dwa czolenka od jana stawasza. sa wieksze, dobrze wywazone, wchodzi
na nie wiecej nici co przy wiekszych robotkach ma duze znaczenie. ich cena
jest jednak wysoka lecz sa jej warte. w tej chwili uzywam wylacznie tych
czolenek.

serdecznie pozdrawiam

skrzacik

4. Data: 2006-02-02 12:41:17

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam i to szare i to PONY - co prawda nie używam ich, bo dla mnie są za długie
i mnie kłują, ale to nie znaczy,że sie nie nadają. Różnica jaką odkryłam
między nimi obserwując tych, którzy ich używają : w szarym to czarne kółko
daje sie bez kłopotu nałożyć na końcówkę z przeciwnej strony, co jest
niezwykle przydatne przy nawijaniu, w PONY szpulki tam się wsadzić nie da. W
tych dwóch co mam w szarym szpulka se obracała o wiele lepiej niż w PONY, poza
tym z wyjęciem jej i włożeniem na miejsce były mniejsze kłopoty.

5. Data: 2006-02-02 13:25:12

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote:

> [...]
> jest jednak wysoka lecz sa jej warte. w tej chwili uzywam wylacznie tych

Dziękuję. A ile konkretnie kosztują czółenka p. Stawasza? Zaglądałam na
jego stronę, ale na pierwszy rzut oka nie znalazłam informacji o jego
czółenkach.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-02-02 13:26:21

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny za wszystkie informacje. Jeszcze sie zastanowię ale
skłaniam się ku temu szaremu.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-02-02 14:01:39

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja generalnie nie polecam czółenek ze szpulką i szydełkiem. Mam to szare firmy
Coats i jak dla mnie to kompletna klapa, ma ostre krawędzie, łatwo można się
pokuć, szydełko b. często zahacza mi o robótkę, szpulka nie zawsze chce się
obracać, często nitka wlezie między obudowę i szpulkę i się blokuje. Do tego
stosunkowo mało nici mieści się na szpulkę. Jednym słowem dla mnie be, ale to
oczywiście kwestia indywidualna.
Pozdrawiam
Kasia

8. Data: 2006-02-02 14:25:11

Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję. A ile konkretnie kosztują czółenka p. Stawasza? Zaglądałam na
> jego stronę, ale na pierwszy rzut oka nie znalazłam informacji o jego
> [...]

Ja swoje kupowałam na Cepeliadzie, ale z tego co wiem, można do niego napisać i
wysyła pocztą. Płaciłam po 30 zł za sztukę.

9. Data: 2006-02-02 15:06:07

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję. A ile konkretnie kosztują czółenka p. Stawasza? Zaglądałam na
> jego stronę, ale na pierwszy rzut oka nie znalazłam informacji o jego
> [...]

kiedy kupowalam dwa laa tgemu jesiena jedno kosztowalo 30 zlo, a ile dzis to
nie wiem.
poprostu napisz do niego maila z pytaniem o cene.

skrzacik

10. Data: 2006-02-02 21:38:35

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie najwygodniejsze są te:
http://www.wojtek.com.pl/wojtek/show.php?idg1=6&idg2
=92&idt=731

Małe lekkie, dobrze sie slizgają. Nie mają szydełka ale tymi z szydełkiem
robiłam sobie krzywde :)

Tatty Teddy: http://mampka.multiply.com
Marty Bell: http://mampka2.multiply.com
Popcorn: http://mampka3.multiply.com