czosnek??

1. Data: 2002-09-12 11:58:52

Temat: czosnek??
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chlop zachorowal ;-((((( Chce go wyleczyc naturalna metoda czyli.. czosnek.
Czosnek ma jak wiadomo dzialanie zbawienne, ale zapach juz nie tego.. :-(((
Dzis chce go tym nafaszerowac, ale on jutro musi isc do pracy, wiec nie moze
byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku, co moze zneutralizowac
zapach???

Magda

1. Data: 2002-09-12 12:17:06

Temat: Re: czosnek??
Od: "Dorothy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Chlop zachorowal ;-((((( Chce go wyleczyc naturalna metoda czyli..
czosnek.
> Czosnek ma jak wiadomo dzialanie zbawienne, ale zapach juz nie tego..
:-(((
> [...]
moze
> byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku, co moze

Podobno trzeba po nim zjesc 2 lyzki posiekanej natki pietruszki. Nie wiem na
ile jest to skuteczne, bo nie probowalam.

Dorota

1. Data: 2002-09-12 12:28:52

Od: "przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdunia
> [...]
moze
> byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku, co moze

Możesz mu podac kanapke z masłem,
do tego zmiażdzony ząbek czasnku ( lub więcej)
i do tego dużo natki pietruszki.
Kanapke zrób wcześniej i niech poleży 2 godzinki ,
póżniej podaj swojemu choremu. :-))

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-09-12 12:29:51

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Magdunia wrote:

> [...]
> tego.. :-((( Dzis chce go tym nafaszerowac, ale on jutro musi isc do
> pracy, wiec nie moze byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku,

skafander płetwonurka. Niech poczęstuje wszystkich w pracy kanapkami
czosnkowymi, to nie poczują ;-)

Waldek

1. Data: 2002-09-12 12:41:32

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mimo choroby musi bywac miedzy ludzmi to lepiej moze niech lyka
kapsuly czosnkowe, jakis aliofil albo cos w tym stylu.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-12 12:41:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 13:58:52 +0200, "Magdunia"
<m...@k...net.pl> wrote:

> [...]
>byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku, co moze zneutralizowac

wylupanie czosnkowi serca - rozciac zabek (zombke) na pol i wyjac
taki wior (wiur), co sam ladnie odlazi w srodku samym, czasem mu
dziubek u szczytu zabka wylazi. i juz, reszte zmasakrowac i
podawac wedle zyczenia (ja jako dziecko MUSIALAM przyjmowac
czosnek z mlekiem CIEPLYM o zgrozo, maslem i miodem...i zyje ;)

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-12 12:45:09

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdunia" wrote:

> [...]
> do pracy, wiec nie moze byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz
> czosnku, co moze zneutralizowac zapach???

w ciagu tygodnia to moze lepiej syrop z cebuli, bardzo dobry (mniam mniam),
skuteczny i brak efektów ubocznych
--

Lia

1. Data: 2002-09-12 17:01:23

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie moze
> byc po tym sladu. Co zrobic? Co podac procz czosnku, co moze

"To sene da pane Havranek"

Bez względu co byś z czosnku nie wybierała to masz wybór - albo nie
zadziała albo będzie pachnieć.
Po prostu "pachnie" substancja aktywna biologicznie - (jak nie pachnie
to jej brak) - i nie pomogą tu żadne środki doustne - co z tego że z
ust mu pachnieć nie będzie - jeżeli ma zadziałać to dawka czosnku musi
być taka by nasyciła cały organizm

a wtedy ujawnia się w pocie (chyba że ktoś siedzi pod prysznicem)

I to by było na tyle

A tak w ogóle to "zapach czosnku" jest i tak milszy od zapachu
panującego w środkach komunikacji miejskiej.

(a czasami nawet wolę go od zapachu 'przeperfumowanej niewiasty' nawet
gdy perfumy są 'dobre')

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-12 17:36:02

Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 13:41:42 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

ciach

> [...]
>powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
> biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L

Nie Ty jedna... a ja teraz to nawet to lubie...;->>>

Art.(Gruby).

El Commandante.

1. Data: 2002-09-12 18:09:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie Ty jedna... a ja teraz to nawet to lubie...;->>>

Ale co?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak