cztery pory roku xxxxx

1. Data: 2003-04-02 09:30:17

Temat: cztery pory roku xxxxx
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam ogromną prośbę. Poszukuję czterech obrazków przedstawiających ten sam
motyw - domek na każdą porę roku. Obrazki widziałam na rosyjskiej stronie
alsenik i pochodzą one najprawdopodobniej z Burdy Special z 96 roku. Niestety
ściągają mi się z błędami. Jak ktoś by mi podesłał te schematy to byłabym
ogromnie wdzięczna.

Pozdrawiam serdecznie

Ania z Raszyna

1. Data: 2003-04-02 10:38:15

Temat: Re: cztery pory roku xxxxx
Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam cos takiego ale w Kramie z robotkami nr.1/2001jesli chcesz
to przesle , daj znac na priva.Czy to jest ten sam schemat , tego nie
wiem.
Pozdrawiam Beata

From: <a...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-04-02 12:09:12

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Niestety
> ściągają mi się z błędami. Jak ktoś by mi podesłał te schematy to byłabym

podaj link gdzie dokladnie mozna to obejrzec - ja mam trzy albo cztery takie
kolekcje, nie wiem o ktore Ci chodzi.
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-04-02 12:25:02

Od: "Wiola Pawłowska" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

do yenulki
czy też mogłabym prosic o te które masz /wszystkie/

z góry dziękuje
Wiola

1. Data: 2003-04-02 12:38:35

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiola Pawłowska" <w...@s...mediaclub.pl> napisał w
wiadomości news:b6ekpu$7tn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> do yenulki
> czy też mogłabym prosic o te które masz /wszystkie/
>
> z góry dziękuje
> Wiola

wyslalam cztery pory roku (4 emaile) z jednej kolekcji - jak nie powraca, to
wysle Ci pzoostale - duza skrzynke masz?
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-04-02 12:46:52

Od: "Ola B." <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiola Pawłowska <w...@s...mediaclub.pl> napisał(a):

> do yenulki
> czy też mogłabym prosic o te które masz /wszystkie/
>
> z góry dziękuje
> Wiola

Yenulka
ja też bardzo Cię o nie proszę, w adresie wyrzuć nospam, a jak się nie
zmieści to wyślij część na L...@w...pl
dziekuję i pozdrawiam
Ola

1. Data: 2003-04-02 12:54:54

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może kogos interesuja 4 pory roku "przez okno" ?"Siedza "tutaj:

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=727
&ID=3117

i jeszcze przy okazji:
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=724
&ID=3838
wilk,(schemat jest pod obrazkiem i pod ta smiejaca sie buzka po kliknieciu w
kawadracik z napisikiem IPG)
Pozdrooooofffffkkkkkka
Pusia

1. Data: 2003-04-02 12:58:02

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> podaj link gdzie dokladnie mozna to obejrzec - ja mam trzy albo cztery takie
> kolekcje, nie wiem o ktore Ci chodzi.
> pzdr
> yenn

Yennulka, biorę wszystko co masz.
Serdeczne dzięki
Ania

1. Data: 2003-04-02 13:09:49

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety
>
> podaj link gdzie dokladnie mozna to obejrzec - ja mam trzy albo cztery takie

witam,
jeśli można ja poproszę chociaż jedną taką kolekcję
dziękuję
ulka
przesyłać na u...@p...fm

1. Data: 2003-04-02 17:49:16

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

yenulka

moge i ja poprosic?
Nie musi byc ten sam widoczek w 4 porach - mi chodzi o ladne pory roczku :)

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Aska

pilne pytanie do Warszawianek
Nowe free na Solaria