czy Ktos moze mi przetlumaczyc?

1. Data: 2003-11-05 11:11:31

Temat: czy Ktos moze mi przetlumaczyc?
Od: "Inga \(W-wa\)" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
Czy Ktos z Was bylby tak dobry i przetlumaczylby mi instrukcje do
szydelkowego aniolka?
http://craftycollege.com/webofangels/tina.htm
Chodzi mi przede wszystkim o te skroty typu: dc, sc, ch, sl, st
Bede Wam ogromnie wdzieczna za pomoc
pozdrawiam
Inga

1. Data: 2003-11-05 12:07:20

Temat: Re: czy Ktos moze mi przetlumaczyc?
Od: "justyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydelkowego aniolka?
> http://craftycollege.com/webofangels/tina.htm
> Chodzi mi przede wszystkim o te skroty typu: dc, sc, ch, sl, st

A więc tak: (te zwroty są we wszystkich opisach szydełkowych i na pewno sie
przydadzą)

ch - chain - o. łańcuszka
st stitch - ścieg, oczko (na ogół oczko)
sl - slip (slip stitch) oczko ścisłe zamykające (np. w kółko)
sc - single crochet - półsłupek
dc - double crochet - słupek
dodatkowo: tr : treble słupek podwójny :-))))

pozdr. justyna

1. Data: 2003-11-05 14:42:44

Od: "Inga \(W-wa\)" <i...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

baaaaardzo Ci dziekuje! mam nadzieje, ze przyda sie to nie tylko mnie :))
pozdrawiam
Inga

> [...]
> sc - single crochet - półsłupek
> dc - double crochet - słupek
> dodatkowo: tr : treble słupek podwójny :-))))

Zimowe i świteczne ozdoby
hobby studio
Re: nie szanujecie Panie cudzej pracy
druty - cos niesamowitego