czy Patentex-oval -globulki plelmnikobójcze

11. Data: 2002-11-18 14:26:36

Temat: Re: czy Patentex-oval ....
Od: m...@p...fm (Chemik) szukaj wiadomości tego autora

> No przecież wiadomo :-)
> Chodziło mi o to, żeby nie wyśmiewać się z wypowiedzi przedmówcy.
>
> Pozdrawiam, Kasia

Masz racje:) nie wolno sie wysmiewac hihihi:)
Pozdrawiam Michal

12. Data: 2002-11-18 14:49:12

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jesteś ;-)

Kasia

13. Data: 2002-11-18 16:11:16

Temat: Re: czy Patentex-oval -globulki plelmnikobójcze
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*mysza*" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Myślę, że kobietę, która chce zacząć brać globulki zainteresuje fakt, że
> można mieć na nie uczulenie. Ciebie z pewnością nie będzie to interesować,
> ale nie wypowiadaj się za wszystkie kobiety.

temu wlasnie miala sluzyc informacja, ze u kobiet czesto stosujacych te
preparaty pojawiaja sie odczyny alergiczne...

> A swoją drogą zastanawia mnie dlaczego Ty jako ''doświadczony'' ginekolog
> (pisałeś ''lata praktyki'') nie zabrałeś głosu w dyskusjach na temat
> opryszczki, czy konfliktu Rh???
> Przecież to jak najbardziej Twoja dziedzina. Wygląda na to, że nie umiałeś
> odpowiedzieć na tamte pytania...

tak sie sklada, ze Polska to demokratyczny kraj i nie ma obowiazku
zabierania glosu w kazdej dyskusji...
szkoda, ze tego nie dostrzegasz...
na tej samej zasadzie mozesz rowniez watpic w moja wiedze i umiejetnosci...
na tej samej zasadzie, na podstawie milionow watkow w dziesiatkach tysiecy
list dyskusyjnych na swiecie, w ktorych nie wzielas udzialu, moge Ci
udowodnic wszystko...
--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2002-11-18 16:29:49

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówimy o tej grupie. Skoro się na niej pojawileś i co jakiś czas się
wypowiadasz, to mam prawo sądzić, że jak nie odpowiesz na jakieś pytanie, to
znaczy, że się na tym nie znasz. Przecież jesteś ginekologiem, więc czemu
nie odpowiedziałeś na tamte pytania? Najczęściej masz coś do powiedzenia
tylko na temat pigułek, albo wtrącasz jakąś głupią uwagę o prostytutkach.
Nic mi nie udowodnisz, bo na innych grupach nie odpowiadałam na żadne
pytania.
Gdybyś nie zrobił złośliwej uwagi, to bym Ciebie nie zaatakowała.

Kasia

15. Data: 2002-11-19 07:38:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaczy, że się na tym nie znasz. Przecież jesteś ginekologiem, więc czemu

przykro mi bardzo ale sadzic tak sobie mozesz... a to ze nie ma to wiekszego
sensu to juz oddzielna sprawa...

> Najczęściej masz coś do powiedzenia
> tylko na temat pigułek, albo wtrącasz jakąś głupią uwagę o prostytutkach.

> Nic mi nie udowodnisz, bo na innych grupach nie odpowiadałam na żadne
> pytania.

nie odpowiadalas? czyzbys nie miala o niczym pojecia? (to tylko Twoj schemat
myslenia)

> Gdybyś nie zrobił złośliwej uwagi, to bym Ciebie nie zaatakowała.

oooo ja ciagle robie zlosliwe uwagi... dopiero to zauwazylas?

> Kasia

uzmyslow sobie wreszcie kilka rzeczy:
1. kazdy bierze udzial w tej dyskusji na ktora ma ochote...
2. nie kazdy ma ochote powtarzac to co zostalo juz powiedziane wczesniej
tylko dla tego ze sie na tym zna i (Twoim zdaniem) powienien sie
wypowiedziec...
3. jesli chcesz poznac czyjes osobiste zdanie to zwroc sie do niego
indywidualnie, a nie domagaj sie wypowiedzi na grupie...
4. jesli nie masz ochoty czytac moich wypowiedzi to wlacz odpowiedni filtr i
bedziesz miala spokoj...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny