czy do stażu pracy wliczają się...

1. Data: 2003-12-27 18:29:37

Temat: czy do stażu pracy wliczają się...
Od: "Agutek" <k...@z...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy może się ktoś orientuje czy do stażu pracy farmaceuty (chodzi mi o
wymagane 5 lat na stanowisko kierownicze) wliczają się: roczny staż po
uczelni jeszcze bez prawa wykonywania zawodu? urlop macierzyński? bo
wychowawczy pewnie nie? zwolnienia chorobowe?

Pytam, bo właśnie w ciaży dużo leżałam na zwolnieniu i zastanawiam się, czy
mimo iż formalnie byłam pracownikiem - ubezpieczenie, pensja i te sprawy
szły to staż pracy przerwał się z chwilą rozpoczęcia zwolnienia?

Pozdrawiam. Agutek

PS. w Prawie Farm. nic na ten temat nie jest napisane, niestety...

2. Data: 2003-12-28 18:10:17

Temat: Re: czy do stażu pracy wliczają się...
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@z...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mimo iż formalnie byłam pracownikiem - ubezpieczenie, pensja i te sprawy
> szły to staż pracy przerwał się z chwilą rozpoczęcia zwolnienia?

Witam,
To dobre pytanie, niestety nie ma na niego jednoznacznej odpowiedzi.
Zacznijmy od początku. Zgodnie z prawem farmaceutycznym (po zmianach)
art 88 mówi, że "kierownikiem apteki może być farmaceuta (...)który(..) ma
co najmniej 5-letni staż pracy w aptece." Nie piszę tu nic na jakim
stanowisku
ma to być praca. Można się tylko domyślać że nie wlicza sie tu stażu pracy
jako technik ( tak też bywa) ani w skrajnym przypadku jak pomoc apteczna ;)
Z powyższego, jak i z praktyki nadzoru farm. wynika, że rok stażu jest
wliczany
do tego 5 -letniego okresu.
Co do urlopu macierzyńsiego i wychowawczego to nie wypowiem się, a co do
zwolnienia chorobowego to według mnie się wlicza, bo nie ma żadnego przepisu
o nie wliczaniu. Dla utrudnienia: w przypadku stażu technika farm. jest
wprost
napisane, że przedłuża się staż o chrobowe, macierzyńskie i wychowawcze.
Kończe te przydługie wywody i pozdrawiam świątecznie,

Wojtex

3. Data: 2003-12-31 03:48:44

Temat: Odp: czy do stażu pracy wliczają się...
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie liczy się czas stosunku pracy ( nie w.. :-)
Będąc na chorobowym , czy urlopie macierzyńskim jesteś pracownikiem i leci
ci czas stażu.
Chyba , że pójdziessz na bezpłatny kilkuletni urlop - to może byc
interpretowane
r.

Niecodzienna prosba
poszukuje pracy
clotrimazolum
Klasyfikacja produktów farmaceutycznych-GDZIE ?
Chirurg stomatolog