czy dobrze rozpoznałem tuję?

1. Data: 2006-04-20 07:15:35

Temat: czy dobrze rozpoznałem tuję?
Od: "Robert Sadowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prośba o pomoc. Moim zdaniem to żywotnik wschodni:
http://www.drzewapolski.pl/Drzewa/Zywotnik/Zywotnik.
html

ale mogę się mylić. Czym generalnie się różnią tuje? W weekend dostawie
kolejne zdjęcia więc będzie łatwiej rozpoznać.

2. Data: 2006-04-20 10:13:05

Temat: Re: czy dobrze rozpoznałem tuję?
Od: "gleba" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Sadowski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ale mogę się mylić. Czym generalnie się różnią tuje? W weekend dostawie
> kolejne zdjęcia więc będzie łatwiej rozpoznać.

strasznie "mikre "te zdjęcia

3. Data: 2006-04-20 13:42:02

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ale mogę się mylić. Czym generalnie się różnią tuje? W weekend dostawie
> kolejne zdjęcia więc będzie łatwiej rozpoznać.

Żywotnik wschodni różni się od zachodniego tym, że w dotyku drapie w
przeciwieństwie do zachodniego:) ZAchodni ma zaokrąglane łuski a wschodni ma
lekko kłujące.
Pozdrav.Rene

4. Data: 2006-04-20 14:38:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ale mogę się mylić. Czym generalnie się różnią tuje? W weekend dostawie
> kolejne zdjęcia więc będzie łatwiej rozpoznać.

Wschodnia ma charakterystycznie, "książkowo", pionowo ułożone gałązki i igły
z małymi gałązkami praktycznie płasko. Takiego zdjęcia nie dałeś, ale jakoś
dziwnie mi te twoje wyglądają na cyprysika...no i wschodnie po takiej zimie,
jak była, powinny być jednak trochę podmarznięte.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

20letnia palma i...