czy jest coś piękniejszego?

1. Data: 2004-10-25 15:33:53

Temat: czy jest coś piękniejszego?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest coś piękniejszego o tej porze roku niż
berberys czerwony? niestety nie robię jeszcze sama zdjęć ale sądzę, że chyba
każdy ma ten krzew.
Jeśli ktoś przeoczył polecam koniecznie nadrobić zaległości.
Mój rośnie na bardzo ubogiej ziemi - piasek, nie jest wybujały i chyba przez
to jeszcze piękniejszy.
Z innych piękności o tej porze polecam irgę, pięknie też wygląda
kościeniec - chyba dobrze pamiętam nazwę?
Nie będę więcej wyliczać bo chciałabym dać szansę innym. Czekam na Waszych
faworytów - chciałabym aby nie były to zbyt wymyślne roślinki, najwyżej
trochę
pozdrawiam ciepło
Bogda

2. Data: 2004-10-25 15:45:50

Temat: Re: czy jest coś piękniejszego?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> faworytów - chciałabym aby nie były to zbyt wymyślne roślinki, najwyżej

Kalina koralowa, na razie jest najefektowniejsza :) Może jak inne, ślicznie
przebrawiające się krzaczki podrosną zmienie zdanie :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-10-25 15:56:39

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> Kalina koralowa, na razie jest najefektowniejsza :) Może jak inne, ślicznie
> przebrawiające się krzaczki podrosną zmienie zdanie :)

Hortensja drzewkowata.
Niesamowicie wyglądają te kule o tej porze roku.
Głóg ze swoimi owockami:-)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-10-25 16:14:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bogda" <b...@w...pl> wrote in message
> Czy jest coś piękniejszego o tej porze roku niż
> berberys czerwony?

Jest - trzmielina oskrzydlona.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-10-25 16:17:11

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hortensja drzewkowata.
> Niesamowicie wyglądają te kule o tej porze roku.
> Głóg ze swoimi owockami:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

Zwykła jesienna proza. U mnie świetnie wyglądają przebarwione purpurowo
borówki wysokie, aronia, że o pieknościach klonowych dookoła nie wspomnę.
;-)
Pozdrawiam
skryba

6. Data: 2004-10-25 16:18:32

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borówka amerykańska. nie dość, ze pożyteczna to jest teraz piękna.
Żałuję, ze posadziłam ją z boczku uważam, że zasługuje
na bardziej wyeksponowane miejsce
Bogda

7. Data: 2004-10-25 16:28:34

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Michal Misiurewicz

> Jest - trzmielina oskrzydlona.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

I ambrowiec...
:-) Bogusław

8. Data: 2004-10-25 16:49:07

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Zwykła jesienna proza. U mnie świetnie wyglądają przebarwione purpurowo
> borówki wysokie, aronia, że o pieknościach klonowych dookoła nie wspomnę.
Bogda

9. Data: 2004-10-25 17:00:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Borówka amerykańska. nie dość, ze pożyteczna to jest teraz piękna.
> Bogda

Moje cztery borówki zajmują zaszczytne miejsca w pierwszym rzędzie
owocowych ;-)

Serdecznie Miłka

10. Data: 2004-10-25 17:06:16

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Moja borówka już pozbyła się liści,
> ale za to ogniki, żółty i czerwony
> światełka w ogrodzie jesienią i na całą zimę.
>
> Pozdrawiam TeresaR
>Potwierdzam, że ogniki są przepiękne, tylko te owocki nie trzymają się się
chyba aż tak długo ?
Bogda

zima idzie :-)
Wiosna idzie ... :)
poziomowanie gruntu
hiacynt
Zabezpieczanie miejsc po ścietych gałęziach