czy jest ktoś kto zna się na ENDOKRYNOLOGI? poniewaz mam poważny problem

1. Data: 2001-07-24 14:11:17

Temat: czy jest ktoś kto zna się na ENDOKRYNOLOGI? poniewaz mam poważny problem
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!
Mam problem - mianowicie u mojej 8-letnia córki stwierdzono w diagnozie zespół
Turnera i chciałbym się dowiedzieć z czym to się wiąże i jakie mogą być tego
konsekwencje.
Chciałbym się też dowiedzieć jakie są metody leczenia tego i na czym polegają
badania oraz czy jest jakaś szansa na całkowite wyleczenie tego !
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje !!!
Piotr Dębowski

2. Data: 2001-07-24 14:37:21

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
polegają
> badania oraz czy jest jakaś szansa na całkowite wyleczenie tego !
> Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje !!!

http://www.warman.com.pl/~osteo/Turner.html
http://www.biologia.pl/slownik/Zespol_Turnera.phtml
http://wiem.onet.pl/wiem/0079ff.html
http://kurier.mp.pl/aktual/1999/pa2211-2.shtml
http://www.pryzmat.media.pl/grudzien97/karolina.htm
http://www.tygodnik.pl/archiwum/1999/tt24-99/sylwia.
html
http://www.ked.slam.katowice.pl/page3.html
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1574

--

=========
Pozdrawiam

Lenoltec-co to za lek?
preeclampsia i inne
badanie Barra
Jak długo od zrobienia plomby światłoutwardzalnej nie powinno się jeść?
Zylaki?