czy jestem nietolerancyjny?

1. Data: 2005-04-03 09:07:57

Temat: czy jestem nietolerancyjny?
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawiałem ze jedną dziewczyną, było fajnie miło i ona zapytała o
religię. Ja powiedziałem, że nie mam, ona że katolik, a ja że nie
rozumiem katolików bo oni ciągle mówią, że wartości są ważniejsze od
rozumu. W końcu wychodzi na to że ktoś wyższy w hierarchii myśli i
ustala im wartości i regóły. Ona się obraziła i już się nie odezwała....

1. Data: 2005-04-03 09:12:53

Temat: Re: czy jestem nietolerancyjny?
Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):
> ustala im wartości i regóły. Ona się obraziła i już się nie odezwała....
"Reguly" sie pisze!!!

A co do tematu - jak sie nie odezwala, to glupia szmata byla. Religia to
cos czego musisz sam sie nauczyc, a nie odziedziczyc i przyjac bez
zastanowienia. Kazdy musi samemu dojsc do prawdy.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-04-03 09:23:38

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d2obsv$aks$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia Sun,
03 Apr 2005 11:07:57 +0200, napisaną przez Jesus:

[...]
> rozumiem katolików bo oni ciągle mówią, że wartości są ważniejsze od

Ciekawe gdzie to ciągle mówią?
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-04-03 09:41:53

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):
> na mnie i pytają do jakiego kościoła ja chodzę, ja mówię, że ja nie z
> tej bajki, że nie chodzę wogóle. Jak tylko to usłyszały wszystkie wstały
> i wyszły. To było zabawne bo nagle cały przedział wolny miałem ;)
W koncu jestes Jesusem :D

pzdr,
HS.

1. Data: 2005-04-03 09:42:08

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler napisał(a):
> A co do tematu - jak sie nie odezwala, to glupia szmata byla. Religia to
> cos czego musisz sam sie nauczyc, a nie odziedziczyc i przyjac bez
> zastanowienia. Kazdy musi samemu dojsc do prawdy.

Niedawno jak Papież był miał przyjechać do krakowa, ja też jechałem w
tą stronę i pełno ludzi jechało by go zobaczyć. Akurat wybrałem sobie
przedział z jakimiś kumoszkami. No i one non stop o papieżu. Spojrzały

1. Data: 2005-04-03 09:50:01

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Jesus* wrote in <news:d2obsv$aks$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> rozumu. W końcu wychodzi na to że ktoś wyższy w hierarchii myśli i
> ustala im wartości i regóły. Ona się obraziła i już się nie odezwała....

jak taka ortodoksyjna to byś nawet przed ślubem nie dupnął - czyli
żadna strata.

--
Problem z niektórymi ludźmi polega na tym, że kiedy nie są pijani są
trzeźwi. - William Butler Yeats

1. Data: 2005-04-03 09:53:30

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[...]
> [...]
> bajki, że nie chodzę wogóle. Jak tylko to usłyszały wszystkie wstały i
> wyszły. To było zabawne bo nagle cały przedział wolny miałem ;)

A gdybyś jeszcze powiedział pod jakim nickiem występujesz...
:)

Paff

1. Data: 2005-04-03 10:22:10

Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus wrote:

> Ona się obraziła i już się nie odezwała....

To raczej z Nią jest problem, nie z Tobą.

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= tonącego nie wypada pytać o kartę pływacką =

1. Data: 2005-04-04 00:36:24

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jesus
> [...]
> rozumu. W końcu wychodzi na to że ktoś wyższy w hierarchii myśli i
> ustala im wartości i regóły. Ona się obraziła i już się nie odezwała....

Zobaczyla jakim jestes glupcem. Dla katolikow wartosci nie sa wazniejsze od
rozumu. U katolika wartosci plyna z rozumu, z odwiecznej madrosci wpajanej
mu przez wspolnote religijna. Jesli mamy wskazac prawdziwych glupkow, to sa
nimi tzw. obojętni, czyli materialisci o konsumpcyjnym stylu zycia, których
przewodnią filozofią jest hedonizm.

1. Data: 2005-04-04 00:37:19

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _ValteR_
> jak taka ortodoksyjna to byś nawet przed ślubem nie dupnął - czyli
> żadna strata.

Oczywiście to jest najważniejsze u "rozumnego" Valtera.

Daleko idące...
nie smućmy się
Re: [OT] Odszedl Papiez [*]
Umarl Papiez Jan Pawel II