czy jesteś fajny?

1. Data: 2009-06-10 11:24:33

Temat: czy jesteś fajny?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Fajni ludzie biorą narkotyki" - tak w wolnym tłumaczeniu brzmi slogan,
który przez cały czerwiec będzie zdobić 25 londyńskich autobusów.

http://tr.im/o0VE

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

2. Data: 2009-06-10 11:30:18

Temat: Re: czy jesteś fajny?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> http://tr.im/o0VE

"Z badań wynika, że w Wielkiej Brytanii marihuana cieszy się większą
popularnością niż rządząca Partia Pracy."

He he, może po prostu grupy badanych były z innego przedziału wiekowego. ;)

Ewa

3. Data: 2009-06-10 11:42:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> "Z badań wynika, że w Wielkiej Brytanii marihuana cieszy się większą
> popularnością niż rządząca Partia Pracy."
>
> He he, może po prostu grupy badanych były z innego przedziału wiekowego. ;)

pragmatycznie, z brytyjskiego punktu widzenia, powinna powastać jakaś
partia przypalaczy :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

4. Data: 2009-06-10 11:54:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> pragmatycznie, z brytyjskiego punktu widzenia, powinna powastać jakaś
> partia przypalaczy :)

No i to jest pomysł!

A jaka u nas partia miałaby szanse na takie poparcie?

Ewa

5. Data: 2009-06-10 11:55:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> No i to jest pomysł!
>
> A jaka u nas partia miałaby szanse na takie poparcie?

Partia Grillowników i Klapkowników

Saulo

6. Data: 2009-06-10 12:00:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Partia Grillowników i Klapkowników

Kim są klapkownicy? Tymi, którzy chodzą w klapkach? ;)

A może Partia Oglądaczy Programów Rozrywkowych?

albo:

Partia Oglądaczy Seriali TV?

Ewa

7. Data: 2009-06-10 12:05:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Kim są klapkownicy? Tymi, którzy chodzą w klapkach? ;)
>
> A może Partia Oglądaczy Programów Rozrywkowych?
>
> albo:
>
> Partia Oglądaczy Seriali TV?

nie no, ale skrót musi być miły uchu

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

8. Data: 2009-06-10 12:24:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> nie no, ale skrót musi być miły uchu

W skrócie POST.

To nawet i środowiska duchowne zagłosują!
I internauci!

Wróżę tej partii wielką przyszłość. :)

Ewa

9. Data: 2009-06-10 12:54:33

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> "Fajni ludzie biorą narkotyki" - tak w wolnym tłumaczeniu brzmi slogan,
> który przez cały czerwiec będzie zdobić 25 londyńskich autobusów.

Wreszcie niepolityczny post!
Aż chciałoby się napisać: wreszcie _fajny_, niepoliczny post.

Samo hasło udane, jeśli chodzi o wzbudzenie kontrowersji.
A jednak dawno podobnej bzdury nie widziałam.

Ale cóż, Anglia to Anglia.

Czego spodziewać się po kraju, w którym gwiazdą jest Kate Moss i jej
narkotykowe wybryki (kampanie reklamowe... kolekcja ciuchów dla nastolatek,
firmowana jej imieniem... kolekcja kosmetyków, kolekcja perfum i naśladujcie
mnie drogie konsumentki...);
plus znarkotyzowana Amy Winehouse (znów kolekcja ciuchów sygnowana
nazwiskiem, znów kampanie z wielkimi projektantami stylu i ubioru, i znów
naśladujecie mnie radosne nastolatki, mój styl i moją osobowość, bo
osobowość mam intrygującą i stąd mój godny naśladaowania styl...);

plus pare innych znarkotyzowanych gwiazd i gwiazdeczek trendsetterek.
Aż tak biegła nie jestem by więcej wymienic, ale znalazłaby się cała armia
podobnych osobowości w mediach. :)
Więc w sumie to hasło nie jest az takie zaskakujące.

pozdrawiam

ostryga
ciekawe, jak brzmi hasło w oryginale, bo fraza "w dowolnym tłumaczeniu" może
oznaczać wszystko,
dobrze o tym wiem ;)

10. Data: 2009-06-11 21:25:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Czego spodziewać się po kraju, w którym <...>

są dwa krany, jeden z gorącą, a drugi z zimną wodą? :)

> ciekawe, jak brzmi hasło w oryginale, bo fraza "w dowolnym tłumaczeniu" może
> oznaczać wszystko,
> dobrze o tym wiem ;)

http://www.guardian.co.uk/media/2009/jun/09/nice-peo
ple-drugs-ads-pulled