czy jeszcze zjadliwe?

1. Data: 2002-08-21 12:18:32

Temat: czy jeszcze zjadliwe?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie :-)
zrobilam wczoraj wieczorem kawe z lodami i bananami (wg Macabry), sporo mi
jej zostalo i powiedzcie czy ona juz truje czy jeszcze nie? chodiz mi
glownie o te lody, bo zawsze sie slyszy zeby nie rozmrazac, nie zamrazac
ponownie itp. Kawka stoi w lodowce od wczoraj - czy mozna ja jeszcze dzis
spozyc czy tez ryzykuje podtrucie siostry i szwagra?
dla niezorientowanych - jest to miks kawy, bananow i lodow smietankowych
Asia

1. Data: 2002-08-21 13:10:40

Temat: Re: czy jeszcze zjadliwe?
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spozyc czy tez ryzykuje podtrucie siostry i szwagra?
> dla niezorientowanych - jest to miks kawy, bananow i lodow smietankowych

Ja bym nie jadła .... no chyba, że chcesz im zapodać kurację
przeczyszczającą to wtedy jak najbardziej ;))

Aga

1. Data: 2002-08-21 13:29:10

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ja bym nie jadła .... no chyba, że chcesz im zapodać kurację
> przeczyszczającą to wtedy jak najbardziej ;))

hmmmmm....mialam nadzieje ze uslysze : "bez problemu mozna zjesc"....

moze jeszcze jakies opinie

Asia

1. Data: 2002-08-21 13:33:05

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmmmm....mialam nadzieje ze uslysze : "bez problemu mozna zjesc"....
>
> moze jeszcze jakies opinie

W sumie zjeść można bez problemu, ale efekty mogą być nieciekawe :))

Aga

1. Data: 2002-08-21 13:41:22

Od: "zdzisław" <z...@...odry.wodzislaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> >

> hmmmmm....mialam nadzieje ze uslysze : "bez problemu mozna zjesc"....

Bez problemu można zjeść ;-)

1. Data: 2002-08-21 19:44:26

Temat: Odp: czy jeszcze zjadliwe?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj, jeśli ci nie podfermentowało, nie zmieniło smaku, to próbuj.
A i węgielek pod reką się przyda:)))))

Swoja droga - mój chłop nie pozwoliłby mi zjeść czegoś takiego na
drugi dzień po zrobieniu.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-08-22 06:14:36

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

to ja jednak jakas malo ostrozna chyba jestem...
kawe wypilismy, po ostroznym sprobowaniu najpierw, smaku nie zmienila, nikt
sie nie poczul po niej zle, wiec nadawala sie do spozycia. No, ale w sumie
stala tylko ok. 15-20 godzin w lodowce, to co sie tam moglo zepsuc...

zostala jeszcze ok. szklanka ale to juz wyleje jak wroce z pracy...

Asia

retro raz jeszcze
Sledzie za ktorymi wzdycham
I co mam zrobić z patelnią-grillem?