czy już jestem ojcem......??

1. Data: 2004-11-14 14:02:28

Temat: czy już jestem ojcem......??
Od: "bbirdy" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Piszę na tą grupę pierwszy raz... Mam mały problem i mam nadzieję że mi
pomożecie... Awięc...
Ostatnio zacząłem sie niepokoić o to czy moja dziewczyna nie jest w ciąży.
Zauwazyłem że ma jakby większe piersi... Ona sama mówi że troszkę Ją bolą...
od kilku dni nie ma apetytu... no i zdarzyło jej sie raz wymiotować... do
okresu został tydzień, a kochaliśmy sie ostatnio w siódmym dniu.... czyli
około tydzień przed owulacją (naszym zabezpieczeniem w był stosunek
przerywany).
Proszę, powiedzcie co o tym myślicie, jakie sę realne szanse na wpadkę w mojej
sytuacji....??

pozdrawiam
bbirdy

2. Data: 2004-11-14 14:36:17

Temat: Re: czy już jestem ojcem......??
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

bbirdy wrote:
> Proszę, powiedzcie co o tym myślicie, jakie sę realne szanse na wpadkę w mojej
> sytuacji....??

bardzo duże, jak wiadomo stosunek przerywany to tak samo skuteczna
metoda antykoncepcji jak kalendarzyk albo wróżenie z fusów..

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-11-14 16:20:06

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatj Tato !!!!!!!

:):):):) pozdrowienia
ZyperF

4. Data: 2004-11-14 16:41:06

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bbirdy" napisał ...

> Proszę, powiedzcie co o tym myślicie, jakie sę realne szanse na wpadkę w
> mojej
> sytuacji....??

Owszem, są bardzo realne szanse.
Z drugiej strony - bardzo prawdopodobne jest
również tzw. samonakręcanie się.
Dziewczynę zaczęły boleć piersi (skądinąd całkiem normalny
i częsty objaw w drugiej połowie cyklu), zaczęła się denerwować,
czy to aby nie objaw ciąży, stąd utrata apetytu, przegłodziła się,
więc jak coś wreszcie zjadła - to zwymiotowała ... itd.
Wymioty spowodowane ciążą raczej nie występują
kilka dni po zapłodnieniu.
Pozostaje Wam poczekać spokojnie na okres,
a jeśli się nie pojawi - zrobić test ciążowy.

Pozdrawiam !
Mała Mi

5. Data: 2004-11-14 17:23:28

Od: Pajączek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bbirdy" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przerywany).
> Proszę, powiedzcie co o tym myślicie, jakie sę realne szanse na wpadkę w

Proponuję poczekać do czasu, kiedy twoja partnerka powinna mieć okres.

6. Data: 2004-11-14 20:14:33

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

>(naszym zabezpieczeniem w był stosunek
> przerywany).

Na szczęście pieluchy są bez recepty :]

7. Data: 2004-11-14 20:47:59

Od: "Maro" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerywany).
> Proszę, powiedzcie co o tym myślicie, jakie sę realne szanse na wpadkę w

gratuluje nowomianowanemu Tacie :P
maro

8. Data: 2004-11-15 15:29:22

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cn81r9$ok8$1@korweta.task.gda.pl...
> Owszem, są bardzo realne szanse.
> Z drugiej strony - bardzo prawdopodobne jest
> również tzw. samonakręcanie się (...)

Popieram całą wypowiedź :)

D.

Tabliczki przylozkowe