czy kora nadaje się pod każdą rośline?

1. Data: 2007-03-23 12:01:28

Temat: czy kora nadaje się pod każdą rośline?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie tak: ja jak zwykle męcze o balkon w kwestii takowej, ze gdy
rośliny rosną za rzadko w doniczkach widać jeno ziemie, jak za gęsto, to tez
estetyczne nie jest: nie przypomina buszu, tylko zbitek stlamszonych
roślinek ;-)
Wymyśliłam wiec, że ku podniesieniu estetyki mego skrawka nieba sypnę korę
na łyski ziemi. NO ale nie chce przedobrzyć: a nóż a widelec coś tam pH nie
bedzie odpowiednie i roślinki będą zdychać. Podpowiedzcie prosze ;-)

hania

2. Data: 2007-03-25 12:01:54

Temat: Re: czy kora nadaje się pod każdą rośline?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie
> bedzie odpowiednie i roślinki będą zdychać. Podpowiedzcie prosze ;-)

dobra, wyszukalam, ma byc przekompostowana.
TZ wczoraj naprawde klął, gdy 50 l wnosił na wysokie 4 pietro

hania

do Tadeusza: hint: trawy na balkon
Azalia doniczkowa - jakie miejsce?
Cyklamen żółknie