czy ktoś ma ?

11. Data: 2006-10-12 12:30:54

Temat: Re: czy ktoś ma ?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:egja44$94v$1@news.onet.pl...

> skoro gotujesz znacznie większe to powiedz jak jest ilość z jakiej
> wielkości mąki ?

A wiesz, że do głowy nigdy mi nie przyszło, aby policzyć ilość sztuk?

Ile wychodzi, tyle mam. Gotuje dla siebie, nie w restauracji czy innych
miejscach, gdzie sie wydziela porcje. Tak samo z knedlami czy innymi
rzeczami - nie wpadłem jeszcze na pomysł, aby policzyc wydajność w
sztukach...

Jak nie zapomnę, to zrobię to najbliższym razem. A teraz zmykam do domu,
gotowac kuraka a'la Iwaszkiewicz.

DJD

12. Data: 2006-10-12 14:46:28

Od: "Dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
To coś do sklejania pierogów spisuje sie badzo dobrze. Spodnią stroną
wycinasz krążki, a górą sklejasz. Mam to już kilka lat i jest całkiem
nieżle, tylko czasem ciasto wchodzi w zgiecie maszynki. Same pierogi w ogóle
się nie rozklejają. Polecam. Lepsze to niż przyciskanie widelcem (pamiętam
jak robiła to moja mamcia).
Pozdrawiam. Bosia

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> http://www.allegro.pl/item132967049_foremki_do_piero
gow_duze_solidne_z_raczkami_.html

13. Data: 2006-10-12 16:16:43

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> 1kg mąki
> 1-2 jajek - zależy od ich wielkości
> 2 szklanki wody
> troszkę soli
i co dalej, przeczytałaś dokładnie pytanie

Jędrek

14. Data: 2006-10-12 16:51:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dolby" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> nieżle, tylko czasem ciasto wchodzi w zgiecie maszynki. Same pierogi w
> ogóle się nie rozklejają. Polecam. Lepsze to niż przyciskanie widelcem

He...he, myśmy rozmawialiśmy, ale jesteś tępak, więc nie powiem ci jak robi
się pierogi bez różnych pierdół, ale za to bardzo szybko mając tylko nóż i
łyżkę.

15. Data: 2006-10-12 16:55:08

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2006-10-12 18:06:02

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message

>>> 1-2 jajek - zależy od ich wielkości

> Proporcje na ciasto, ilość gotowych pierogów zależna od ich wielkości,
> dlatego ci nie napiszę ile ich wyjdzie.
to po co odpisałeś jak to nie na temat :(
Jędrek

17. Data: 2006-10-12 18:30:21

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:
> Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał w

> to po co odpisałeś jak to nie na temat :(

Pominąwszy fakt, że wyciągasz mi Panslaviste z KF-a, to strasznie upierdliwy
i leniwy jesteś.
1 kg maki kosztuje 1,50, 2 jaja - 70gr zrób ciasto, jakieś nadzienie, potem
pierogi i policz je sobie.
Każdy robi inne i nie wszyscy liczą, bo w sumie po co?
Ania
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

18. Data: 2006-10-12 20:04:04

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2006-10-13 07:14:51

Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gow_duze_solidne_z_raczkami_.html

> powiedz Aga czy o to Ci chodziło, jeżeli używasz to powiedz jak to sie

to to!!tylko czasu na szukanie nie miałam:( przy cieście Kota nie ma szans
na rozklejanie:)Wychodzą zawsze i wszędzie!!jak Dolby napisała sprawuje sie
świetnie, choć ja mam tylko jedna sztukę, a widziałam nawet kwadratowe;P

pozd. Aga (oj pierogi za mną chodzą:))

20. Data: 2006-10-13 08:02:52

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrzeba żadnych urządzeń,

Ja odrywam z wyrobionego i "wypoczętego" ciasta kulki wielkości sporego
orzecha włoskiego, każdą rozwałkowuję i nadziewam farszem. Żadnych widelców.
Ostatnio lepiłam ponad 50 pierogów w niecałe 20 minut.

Ania

krakowskie kasztanowce
krakowskie kasztanowce
krakowskie kasztanowce ucierane
taki sobie łatwy przepis, makaron inaczej
kasztany w zdrowej żywnosci.. ciekawe