czy ktos moze poradzic wegetarianinowi?

1. Data: 2000-06-12 12:15:46

Temat: czy ktos moze poradzic wegetarianinowi?
Od: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak poprawic ilosc czerwonych cialek we krwi. cos w zamian za wolowine?
dzieki bardzo.

1. Data: 2000-06-12 12:29:26

Temat: Re: czy ktos moze poradzic wegetarianinowi?
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

monizda&glizda napisał(a) w wiadomości: ...
>jak poprawic ilosc czerwonych cialek we krwi. cos w zamian za wolowine?
>dzieki bardzo.

Konina na ten przyklad :-)))))

Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2000-06-12 12:37:23

Od: T...@a...com.pl (Tomek Barczak) szukaj wiadomości tego autora

a ja polecam goraco miesko z nutri, pycha, cha
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-12 12:46:40

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Barczak napisał(a) w wiadomości: <3...@a...com.pl>...
>a ja polecam goraco miesko z nutri, pycha, cha

Jasne ze pycha prawie tak jak krolik no i kielbaski wychodza tez fajne

Marek

1. Data: 2000-06-12 12:52:50

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

monizda&glizda wrote:

> jak poprawic ilosc czerwonych cialek we krwi. cos w zamian za wolowine?
> dzieki bardzo.

Czerwone wino. Tylko, że nadużycie może Cię wpędzić w inne problemy -
marstkość wątroby. Nie wiem co gorsze.

1. Data: 2000-06-12 13:16:59

Temat: Odp: czy ktos moze poradzic wegetarianinowi?
Od: "Joanna" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos z szanownych Grupowiczow zauwazyl, ze chodzi o rade dla
wegetarianina?
Miesa, ani z nutri, ani z krolika a tym bardziej kaszanki do dan
wegetarianskich zaliczyc nie mozna!

pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2000-06-12 13:38:20

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...net.pl...
> [...]
> wegetarianina?
> Miesa, ani z nutri, ani z krolika a tym bardziej kaszanki do dan

To jak w tym dowcipie o facecie, ktory przewozil przez granice worek kawy
dla kota: "Nie chce bydle, niech nie ji.." :) Ale jestem paskudny... Sorry.
Czy to nie jest tak, ze zwieksza sie ilosc czerwonych krwinek, jezeli
dostarczymy organizmowi duzo zelaza np. w szpinaku?

Jader

1. Data: 2000-06-12 14:13:57

Temat: Re: Odp: czy ktos moze poradzic wegetarianinowi?
Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> wegetarianina?
> Miesa, ani z nutri, ani z krolika a tym bardziej kaszanki do dan

A ja myslalem, że wino to sie robi z roslinek pt Wino-grona. To radzilem

1. Data: 2000-06-12 14:35:46

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek Maj" <w...@s...pekao.com.pl> wrote
in message news:3944FD44.F3B4FA61@szczecin.pekao.com.pl...

> A ja myslalem, że wino to sie robi z roslinek pt Wino-grona. To radzilem

Taaa, a to wino, to sie nazywa sie "Bycza krew"... ;-)))

Pozdrawiam,
Andrzej

P.S. A w _bardzo_ pilnych przypadkach, mozna wbic na noc stalowy
gwozdz w jablko i rano po _wyciagnieciu_ gwozdzia, zjesc to jablko.
I tak co jakis czas.

1. Data: 2000-06-13 06:12:28

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Bienias wrote:

> [...]
>
> P.S. A w _bardzo_ pilnych przypadkach, mozna wbic na noc stalowy
> gwozdz w jablko i rano po _wyciagnieciu_ gwozdzia, zjesc to jablko.

Może być Niedźwiedzia. ;-))

Ogorki
polubic soczewice
grzybki shii take