czy ktoś sie "zawiódł" na pigułkach antykoncepcyjnych?

1. Data: 2002-11-04 21:42:33

Temat: czy ktoś sie "zawiódł" na pigułkach antykoncepcyjnych?
Od: "reTool" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(w sumie kieruje mna strach przed nieplanowaną ciażą ,stąd to pytanie)
jeśli tak to co było tego powodem?

2. Data: 2002-11-04 22:25:07

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reTool" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (w sumie kieruje mna strach przed nieplanowaną ciażą ,stąd to pytanie)
> jeśli tak to co było tego powodem?

Kieruje strach wylacznie przed niechciana ciaza?

Poczytaj pierwsza z brzegu ulotke pigulowa, szczegolnie punkt "dzialania
niepozadane".

Ja po pigulach mam niewydolnosc krazenia konczyn dolnych. Wystarczyly dwa
lata na Cilescie.

Poczytaj: www.antykoncepcja.com.pl

E.

3. Data: 2002-11-04 23:16:36

Od: "Mack" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja po pigulach mam niewydolnosc krazenia konczyn dolnych. Wystarczyly dwa
> lata na Cilescie.

I jestes pewna ze to bylo przyczyna??
Mack

4. Data: 2002-11-05 06:30:22

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa O." <e...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niepozadane".
>
> Ja po pigulach mam niewydolnosc krazenia konczyn dolnych. Wystarczyly dwa

juz pisali kilka razy ze jestem czlowiek bez serca i do tego dosc brutalny w
wypowiedziach...
ale powiem tak: gdzie drwa rabia tam wiory leca...
Zaczynajac przyjmowac antykoncepcje wiedzialas ze obarczona ona jest
skutkami ubocznymi.
Kazdy lek je ma... nawet vit C.
Wiedzialas czym ryzykujesz w zamian za wygode i wysoka skutecznosc... nie
rob wiec z siebie teraz meczennicy.

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-11-05 11:28:41

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kazdy lek je ma... nawet vit C.
> Wiedzialas czym ryzykujesz w zamian za wygode i wysoka skutecznosc... nie

Ależ nie robię z siebie męczennicy, odpowiedzialnością obarczam wyłącznie
siebie....

Owszem, wiedziałam. Stwierdziłam (lekarz również), że ryzyko wystąpienia
działań ubocznych jest u mnie STOSUNKOWO niewielkie, bo jestem zdrowa,
aktywna, uprawiam sport, w rodzinie nie występowały choroby z grupy ryzyka.
A jednak stało się - najpierw ciężkie, obolałe nogi, potem puchnięcie, teraz
żylaki.
Często też miałam stany depresyjne. Odstawiłam więc, i znowu czuję się
znacznie lepiej.

W przeciwieństwie do innych nawiedzonych, nie namawiam kobiet do rezygnacji
z piguł, bo uważam, że reakcje są indywidualne, niektóre kobiety tolerują je
świetnie (choć ja znam tylko takie, które w mniejszym lub większym natężeniu
objawy niepożądane mają) ... Ale ostrożności i wnikliwości nigdy za wiele,
prawda?

Pozdrawiam
E.

6. Data: 2002-11-05 11:32:10

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mack" <m...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> I jestes pewna ze to bylo przyczyna??
> Mack

Pewna do końca - rzecz jasna - nie jestem. Ale skoro u zdrowej,
wysportowanej kobiety nagle występują dziwne objawy, a po odstawieniu piguł
czuje się ona znacznie lepiej - to wniosek nasuwa się sam.

Zaznaczam - bo zaraz WALDIM na mnie "wsiądzie" ;) - że to oczywiście reakcja
indywidualna, zapewne są kobiety ze świetną tolerancją piguł....

Pozdrawiam
E.

7. Data: 2002-11-05 14:42:02

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kazdy lek je ma... nawet vit C.
> Wiedzialas czym ryzykujesz w zamian za wygode i wysoka skutecznosc... nie

Mnie się tak teraz przypomniało ze szkoły, jak p. doktor, która zresztą
później została ordynatorem miejscowego oddziału ginekologicznego, mówiła
"dziewczyny, dla każdej są dobre pigułki, a skutki uboczne to tylko tak są
wypisane, producenci się asekurują. Lećcie szybko do lekarza, to takie fajne
i wygodne".

Jak to się ma do częstotliwości występowania skłonności do zakrzepowego
zapalenia żył?
Ile kobiet w Polsce nie powinno stosować antykoncepcji hormonalnej ze
względu na nadmierne palenie?
Ile kobiet powinno darować sobie ten rodzaj antykoncepcji ze względu na
obciążenie genetyczne chorobami nowotworowymi?
U jakiej liczby wyniki prób wątrobowych dają wyniki wykluczające stosowanie
antykoncepcji hormonalnej".
I na koniec: ilu lekarzy przepisuje pacjentkom leki hormonalne nie
przeprowadzając podstawowych badań.

Asmira

8. Data: 2002-11-05 14:43:05

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reTool" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (w sumie kieruje mna strach przed nieplanowaną ciażą ,stąd to pytanie)
> jeśli tak to co było tego powodem?

To ja dodam ze moja siostra zaszla w ciaze biorac normalnie regularnie
tabletki. Byla to jej trzecia ciaza... tzn wczesniejsze byly planowane.
Ale ona to taki dziwny przypadek na ktorym wszystkie skutki uboczne lekow
sie sprawdzaja. Dziwne ale ja to powinni zatrodnic do testowania lekow bo
wszystko co moze sie jej czepia (a ogolnie jest zdrowa osoba).
Kropelka

9. Data: 2002-11-05 14:59:15

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I na koniec: ilu lekarzy przepisuje pacjentkom leki hormonalne nie
> przeprowadzając podstawowych badań.

ZBYT wielu. Ja na szczęście trafiłam na super lekarza, miałam robione
badania okresowe... Kiedy zrobiłam krzepliwość krwi - pan doktor
zdecydowanie odradził. Długo, wyczerpująco i przyjaźnie uświadomił.

Tacy lekarze to rzadkość, a mojego pana doktora też na pewno odwiedzają repy
z Scheringa czy Organona...

10. Data: 2002-11-05 15:15:25

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reTool" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (w sumie kieruje mna strach przed nieplanowaną ciażą ,stąd to pytanie)
> jeśli tak to co było tego powodem?

Jezeli uzywasz ich zgodnie z "instrukcja" czyli codziennie lykasz,nie
bierzesz antybiotykow ktore zmniejszaja ich dzialanie,nie masz wymiotow i
biegunki jest bardzo duza szansa na to ze beda one skuteczne.
Zanim lekarz Ci je przepisze powinien Cie wyslac na badania jezeli bedzie
wszystko ok to nic zlego nie powinno sie dziac.

Magda

Co to są leki etyczne?
Zmiana tabletek
Pediatria Kubicka Kawalec
Poszukuję strony z opisem działania leków
pępek niemowlaka