czy ktos wie gdzie w Krakowie dostepne sa produkty Develey'a

1. Data: 2003-02-08 19:33:58

Temat: Re: czy ktos wie gdzie w Krakowie dostepne sa produkty Develey'a
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr kłeczek wrote:
> ponawiajac pytanie z tematu:
> czy ktos wie gdzie w Krakowie dostepne sa produkty Develey'a (musztardy,
> majonezy, ketchupy...)

Skoro u mnie są w osiedlowym sklepiku, to u Was też nie powinno być
raczej problemu z dostaniem tych produktów(?). Może wystarczy uważniej
poszukać w najbliższym otoczeniu?

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-02-08 20:18:10

Od: "piotr kłeczek" <p...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

ponawiajac pytanie z tematu:
czy ktos wie gdzie w Krakowie dostepne sa produkty Develey'a (musztardy,
majonezy, ketchupy...)

na regionalnej grupie pytalem, ale bez odpowiedzi :-(

piotr

1. Data: 2003-02-08 20:41:23

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> U mnie w Lewiatanie
>
> Danka

O właśnie - u mnie na osiedlu też jest "Lewiatan" :-).

1. Data: 2003-02-08 21:13:15

Od: "piotr kłeczek" <p...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro u mnie są w osiedlowym sklepiku, to u Was też nie powinno być
> raczej problemu z dostaniem tych produktów(?). Może wystarczy uważniej
> poszukać w najbliższym otoczeniu?

no ale ja nie z Krakowa... ;-)
w sklepach, w ktorych szukalem... nie znalazlem lub byl tylko jedne rodzaj
majonezu :-(

> --
> Gosia

piotr

1. Data: 2003-02-08 21:13:54

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w Lewiatanie

Danka

1. Data: 2003-02-08 22:01:26

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wro w Geancie baaaardzo duzo.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-02-09 06:03:20

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr kłeczek" <p...@d...ids.pl> napisał w wiadomości
> ponawiajac pytanie z tematu:
> czy ktos wie gdzie w Krakowie dostepne sa produkty Develey'a (musztardy,
> majonezy, ketchupy...)

kiedys bardzo lubilam musztardy tej firmy, az w koncu kupilam ostra, ktora
smakowala jak sam kwas, brrrrrrrrrrr...
I przestalam kupowac, bo ta najzwyklejsza musztarda sarepska za 1 zl cos tam
byla o niebo lepsza. I skonczylo sie zbieranie smiesznych szklaneczek po
musztardzie.

wkn

1. Data: 2003-02-09 11:59:21

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przestalam kupowac, bo ta najzwyklejsza musztarda sarepska za 1 zl
cos tam
> byla o niebo lepsza.

Najlepsza musztarda to czeska musztarda, którą we Wro można kupic w
Tesco na ten przykład za poniżej 2 zeta.
Pychotka - jak Dijonska smakuje,tylko troszkę drobniej zmielona.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-02-09 13:11:23

Od: "Deidre" <d...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b25fqc$nsa$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> Tesco na ten przykład za poniżej 2 zeta.
> Pychotka - jak Dijonska smakuje,tylko troszkę drobniej zmielona.

super super... ale Piotrowi o Kraków chodzilo

nie sadze ze po musztarde bedzie do Wroclawia jechal...

Dei

1. Data: 2003-02-09 13:55:13

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> super super... ale Piotrowi o Kraków chodzilo
>
> nie sadze ze po musztarde bedzie do Wroclawia jechal...

Sądzę, ze w takim mieście jak Kraków też jest Tesco:)

pozdr

cherokee

Re: weselne menu... wegetaria?skie
wspomnienie dziecinstwa