czy ktoś z Was stosuje coś z tych leków III generacji na alergie?

1. Data: 2007-06-07 19:06:17

Temat: czy ktoś z Was stosuje coś z tych leków III generacji na alergie?
Od: Eugieniusz <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam bo jak widze drogie to, ale może dobre wiec szukam kogoś kto coś o
tym wie.

1) Aerius 5 mg

Aerius 5 mg, tabletki powlekane

desloratadyna

Substancją czynną jest desloratadyna w dawce 5 mg

2) Xyzal
(Levocetirizini dihydrochloridum)

Tabletki powlekane 5 mg

Dodam że Clarityna na mnie w zasadzie nie działa, tylko trochę zyrtec,
ale tez nie sam a ze sporą ilością wapnia (700mg lub wiecej) A to
powoduje ze pewnie ten pierwszy tez nie bedzie, bo to jakiś analog
loratydyny.

2. Data: 2007-06-07 19:28:29

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

stosowałem Xyzal z ciekawoci bo zwykły Zyrtec mnie usypia
po Xyzalu nie śpię a działa OK

możesz spróbować leku o nazwie Telfast (feksofenadyna) w dawce 180 mg
niestety jest to lek wyłącznie na rp

dominik

3. Data: 2007-06-07 23:33:45

Temat: Re: czy ktoś z Was stosuje coś z tych leków III generacji na ale
Od: "Mirabilis " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eugieniusz <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> ale tez nie sam a ze sporą ilością wapnia (700mg lub wiecej) A to
> powoduje ze pewnie ten pierwszy tez nie bedzie, bo to jakiś analog

Masz rację, desloratydyna to izomer loratydyny, jakby
"oczyszczona"-aktywniejsza postać.

Pozdrawiam
Mirab

4. Data: 2007-06-07 23:40:15

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyrtec, ale tez cos spiacy jestem...
A tak a' propos co teraz tak strasznie pyli w powietrzu, ze nawet Zyrtec
sobie nie daje rady?

H.

5. Data: 2007-06-08 08:01:05

Od: Eugieniusz <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harry wrote:
> Zyrtec, ale tez cos spiacy jestem...
> A tak a' propos co teraz tak strasznie pyli w powietrzu, ze nawet Zyrtec
> sobie nie daje rady?
>
> H.
Trawy jak zawsze na dzien dziecka ruszaja :) w tym roku opozniony jest
sezon o ok. tygodnia
w moim przypadku do sierpnia mam przekichane.
dołóż do zyrteca wapno a jest lepiej. np skorupkę z jajka. ja zjadam po
wyparzeniu i wyczyszczeniu z błonek itp jedna po polowe rano i
wieczorem. troche pomaga zyrtecowi.
Pozdrawiam
Jacek

6. Data: 2007-06-08 12:40:14

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za info. Z tym "przekichaniem" to niestety wręcz dosłownie... :) Czas
się iść odczulić chyba :-/

Pozdrawiam.
Harry.

7. Data: 2007-06-08 13:27:42

Od: Eugieniusz <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harry wrote:
> Dzięki za info. Z tym "przekichaniem" to niestety wręcz dosłownie... :)
> Czas się iść odczulić chyba :-/
>
> Pozdrawiam.
> Harry.
Tez o tym mysle, dawno temu w 95-96 roku chyba sie odczulalem
wstrzykujac coraz silniejsze dawki jakichs pylkow ale nic nie pomogło.
Moze dzis sa lepsze zestawy pyłkowe wiec moze sprobuje.
Jakieś info od tych co juz to przeszli miło widziane, czy to ma sens?

8. Data: 2007-06-08 16:32:32

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic Ci nie napiszę, bo nie wiem. Mam nadzieję, że ktoś bardziej obyty w tej
sprawie się wypowie. Ja, jak znajdę czas w przyszłym tygodniu, muszę
wreszcie przejść się do poradni A i popytać...

H.

9. Data: 2007-06-08 18:29:58

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eugeniusz napisal:

> [...]
> Moze dzis sa lepsze zestawy pyłkowe wiec moze sprobuje.
> Jakieś info od tych co juz to przeszli miło widziane, czy to ma sens?

Jesli nie pomoglo, to teraz tez raczej nie pomoze.

Dieta niskoweglowodanowa ktora stosujesz, juz od ok.9 lat, jest jak widac
niewlasciwa dla Ciebie, skoro nadal nie pozbyles sie alegii.

A dlaczego tak twierdze? Dlatego, ze mi.innymi :

* jest to dieta silnie zakwaszajaca organizm z powodu jej ketogenicznego
charakteru, a naruszenie rownowagi kwasowo-zasadowej, w strone kwasowosci
tkanek, sprzyja zwiekszonemu wytwarzaniu histaminy w przypadku rekacji alergicznej.

Proponuje zapoznac sie z ponizsza praca naukowa :

Reddy ST, Wang CY, Sakhaee K, Brinkley L, Pak CY. Effect of low-carbohydrate
high-protein diets on acid-base balance, stone-forming propensity, and calcium
metabolism. Am J Kidney Dis 2002;40:265&#8211;74.

http://www.betterbones.com/alkaline/articles/reddy_2
002_engl.pdf

* diety niskoweglowodanowe, a juz w szczegolnosci tzw. "dieta optymalna" sa
niewlasciwie zbilansowane pod wzgledem nie tylko makroelementow i
mikroelementow, ale zawieraja one zbyt malo tzw. antyoksydantow
(przeciwutleniaczy), co moze miec wplyw na pojawienie sie silniejszej reakcji
alergicznej.

Naukowcy od dawna wiedzieli, ze niski poziom anyutleniaczy moze byc jednym z
elementow ktory ogrywa powazna role w odblokowaniu kaskady zdarzen skladajacych
sie na pojawienie sie reakcji alergicznej.

Ostatnie badania potwierdzily to przypuszczenie, bowiem
poraz pierwszy uzyskano ewidentny dowod na to, ze tzw. "oksydatywny stress" jest
niezbedny do zaincjowania silnego stanu zapalnego, a zrodlem tego
stresu jest np. sam pollen, ktory zawiera enzym : "NADPH oxidase".
Enzym ten prowokuje wytwarzanie reaktywnych rodnikow.

W przeprowadzonym doswiadczeniu ostatecznie udowodniono, ze do zainicjowania
reakcji alergicznej sa potrzebne dwa elementy: stres oksydatywny i antygen.

http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?news
id=28486

Oczywiscie juz rozpoczeto prace nad opracowaniem skutecznego leku
porzeciwalergicznego.

Ale w tej chwili wiadomo, ze enzym "NADPH oxidase" moze byc inhibitowany przez
apocynine (4'-hydroxy-3'-methoxy-acetophenone), stosowana do tej pory w
przypadkach astmy czy reuamatoidalnych stanow zapalnych.

* ponadto dieta niskoweglowodanowa narusza prawidlowa rownowage hormonalna
organizmu, co rowniez ma wplyw na pojawiania sie silnych rekcji alergicznych.

* z tego co piszesz o twojej slabej reakcji na leki antyhistaminowe, mozna
przypuszczac, ze u Ciebie rownoczesnie nastepuje zbyt szybka eliminacja tych
lekow i nie osiagasz prawidlowego ich stezenia, ktore mogloby zlagodzic reakcje.
A Zyrtec jest lekiem generalnie szybko eliminowanym z moczem i kalem.

Ponadto zastanow sie, dlaczego ten lek lepiej u Ciebie dziala jesli go
przyjmujesz jednoczesnie z Ca.

Proponuje tez pozostanawiac sie nad sygnalami ktore daje Ci twoj organizmu
i polaczyc te symptomy z reakcja lub raczej brakiem reakcji na leki, ktorych
farmakokinetyke i metabolizm warto poznac, aby dokladniej zrozumiec i nastepnie
rozwiazac Twoj problem zdrowotny.

Tutaj masz ciekawa do rozwazan strone o lekach:

http://www.rxlist.com/cgi/generic/cetiriz.htm

10. Data: 2007-06-08 19:38:25

Od: Eugieniusz <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> Jesli nie pomoglo, to teraz tez raczej nie pomoze.
>
> Dieta niskoweglowodanowa ktora stosujesz, juz od ok.9 lat, jest jak widac
> niewlasciwa dla Ciebie, skoro nadal nie pozbyles sie alegii.

napewno ze względu na alergię, nie jest to dla mnie idealna dieta, ale
jak na razie nie chcę z niej rezygnować dla innych, pozytywnym jej efektów.

> [...]
> tkanek, sprzyja zwiekszonemu wytwarzaniu histaminy w przypadku rekacji alergicznej.

Tak, trochę o tym czytałem, tzn o jej działaniu zakwaszającym, dlatego
zmodyfikowałem ją właśnie w stronę wzbogacenia o odkwaszające warzywa,
których dr Kwasniewski prawie nie uznaje.

Jak wiesz, które produkty niskoweglowodanowe mają najsilniejsze
właściwości odkwaszające, zasadowe, podziel się tym ze mną.

> [...]
> mikroelementow, ale zawieraja one zbyt malo tzw. antyoksydantow
> (przeciwutleniaczy), co moze miec wplyw na pojawienie sie silniejszej reakcji

Tak, jak wyżej, zwiększyłem podaż zieleniny w swojej diecie.

> [...]
id=28486

> Oczywiscie juz rozpoczeto prace nad opracowaniem skutecznego leku

Zawsze niepokoją mnie takie zdania, na koncu kazdej wiadomosci o
naukowych odkryciach. Pokazuje to że nie dowiemy sie o niczym z czego
nie da się zrobić jakiegoś leku.

> [...]
> organizmu, co rowniez ma wplyw na pojawiania sie silnych rekcji alergicznych.

Coś o tym więcej wiesz, w którą stronę i które hormony są modyfikowane
na tym żywieniu.

> [...]
> A Zyrtec jest lekiem generalnie szybko eliminowanym z moczem i kalem.

Tu zgoda, może tak być, aczkolwiek nie mam możliwości zmierzyć stężenia
w surowicy krwi, zastanawiam się czy jedzenie 2 tabletek dziennie jest w
jakikolwiek sposób groźne? Nie odczuwam jakichś objawów ubocznych tego leku.

> Ponadto zastanow sie, dlaczego ten lek lepiej u Ciebie dziala jesli go
> przyjmujesz jednoczesnie z Ca.

Pewnie jedno to odkwaszanie tym węglanem wapnia (o ile zakwaszenie
organizmu dietą to normalne zakwaszenie które można zneutralizować
zasadową solą wapnia) Sam wapń też o ile wiem zawsze był stosowany na
wszelkie alergie ale nie pamietam jak on dziala.

> [...]
> rozwiazac Twoj problem zdrowotny.
>
> Tutaj masz ciekawa do rozwazan strone o lekach:

Bardzo chętnie się zastanawiam nad wszelkimi sygnałami, ta strona o
zyrtecu jest super, ale troche trudna ze względu na profesjonalizm
podejscia, moze się przez nią przebiję.
Ale jeśli masz jakieś rady, najlepiej nie wywracające mojej diety
chętnie wysłucham. Przed okresem pylenia i w trakcie odstawiam produkty
mleczarskie bo zauwazylem ze mleko, smietana ewidentnie pogarszają mój
stan, nie wiem czy to kwestia reakcji krzyzowej bialka w mleku i białka
pyłków traw czy wlasnie problem równowagi kwas-zasada, zwiekszam ilosc
warzyw.

Dla ciekawosci powiem, ze dziś mimo ze bywałem na dworze objawów jakichś
wielkich nie było. może po tej 2,5 tabletki zyrtecu osiągnąłem jego
odpowiednie steżenie. kawe piję bez smietanki od 3 dni.
Pozdrawiam,
Jacek

czym zastąpić sól?
Tężec anatoksyna - jak i kiedy?