czy masz[mam] plan?

31. Data: 2007-10-01 09:39:29

Temat: Re: czy masz[mam] plan?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak ale lenistwo i dolce vita świadome różnią się od zwykłego
warcholstwa.

Poza tym, tak między nami, są luksusem.

M.

32. Data: 2007-10-01 09:40:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

O i widzisz, też właśnie wipiwszy, więc światopogląd mi z miejsca
przeskoczył w miejsca bardziej aktywne :-)

M.

33. Data: 2007-10-01 09:41:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Świadoma optymalizacja będąca funkcją poziomu kawy (we krwi) :-). M.

34. Data: 2007-10-01 09:43:01

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wszystkim,

> moralnych

> :-D

> ot i sama siebie wyślizgałaś...

No jak to? Nie wiesz, że to mężczyzna był pierwszą bezwolną istotą? -
wtedy, kiedy spełnił żądanie Ewy i zerwał dla niej to jabłko...
Potem już dziedziczono wolę lub jej brak, już nie zawsze zresztą zgodnie
z płcią...

--
XL wiosenna

35. Data: 2007-10-01 09:44:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Świadoma optymalizacja będąca funkcją poziomu kawy (we krwi) :-). M.

A jak ktoś nie pije kawy? - to jest wolny, czy nie? sama napisałaś -
"funkcją", czyli jednak coś z ta wolnościa nie tak. ja tam wole być
argumentem :-D

--
XL wiosenna

36. Data: 2007-10-01 10:01:27

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko, że z takim argumentem byle funkcja robi, co jej się żywnie podoba
:-P, jako że życiową rolą argumentu jest bycie podmiotem.

Wniosek: trzeba się głębiej zastanawiać nad wyborami :-P.

Z wyborów: wolę być sobą - jakość wystarczająca niedookreślona, żebym mogła
robić co mi między uszami zaszumi.

o!

M.

37. Data: 2007-10-01 10:04:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
>
> Wniosek: trzeba się głębiej zastanawiać nad wyborami :-P.
>
> Z wyborów: wolę być sobą - jakość wystarczająca niedookreślona, żebym mogła

Złapałam się. Chciałam powiedzieć "wolę mieć w garści dziedzinę" - wtedy
sobie zawsze dopasuję odpowiedni argument ;-)

--
XL wiosenna

38. Data: 2007-10-01 10:09:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

hahaha, a tak, to tak :-))))).

Mieć w garści to całkiem szczytny cel :-)))

Pozdrawiam, M.

Pytanie tylko, że założenie to nie oznacza, że musiałabyś zostać Wielkim
Matematykiem (czyt. Panem B.)?

39. Data: 2007-10-01 10:10:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak ale lenistwo i dolce vita świadome różnią się od zwykłego
> warcholstwa.
>
> Poza tym, tak między nami, są luksusem.

nie w ciepłym klimacie ;)

40. Data: 2007-10-01 10:13:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy, kiedy spełnił żądanie Ewy i zerwał dla niej to jabłko...
> Potem już dziedziczono wolę lub jej brak, już nie zawsze zresztą zgodnie

miłego ślizgania się... ;)

psychosynteza - cz. 8
Pieknie
XL !!!