czy mężczyźnie w dzisiejszych czasach nie chcą mieć rodziny?

11. Data: 2002-10-13 04:43:33

Temat: Re: czy mężczyźnie w dzisiejszych czasach nie chcą mieć rodziny?
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Anna wyklawiaturzył(a):

> To niesprawiedliwy stereotyp, ze mezczyzna powinien rodzinie zapewnic byt!
> Oboje powinni to robic i nie wazne kto ile zarabia, wazny jest szacunek i
> akceptacja drugiego czlowieka, jesli facet chce byc glowa rodziny i nie
> potrafi ulec pomocy jaka niesie mu kobieta to juz dzis mu wspolczuje!
> naprawde niektore z nas kobiet potrafia docenic nie tylko kase!
> Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości

Anno odpowiada sie pod cytatami, a nie nad nimi (t.j) i tniemy zbeda
czesc przedmowcy oraz wycinamy jego sygnaturki.
WRT twojego postu, owszem zgoda ale pod warunkiem jesli kobieta chce i
moze pracowac, a normalny mezszczyzna juz przed slubem mysli czy zapewni
normalny tryb zycia rodzinie, a i czy poza oplatami bedzie na sukienke
dla zony, ot kiecka bedzie pewnie chciala jeszcze buty :-))

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

12. Data: 2002-10-13 07:10:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Maria Chuchrowska" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Rodzina to dla mnie dom gdzie sa osoby akceptujace sie kochajace
wspiarajace
> pomagajace sobie we wzajemnych problemach dnia codziennego, umiejacy
kochac
> siebie nawzajem takimi jakimi jestesmy! czy to zla definicja!?

Może być - nawet mi się podoba, nie zakłada, że to od razu muszą być osoby
pozostające w sakramentalnym związku małżeńskim tudzież spokrewnione tudzież
rozmnażające się.

Anyway, odpowiadając na Twoje pytanie: nie znam prawie nikogo, kto chciałby
być po prostu sam. Natomiast znam sporo osób, które nie chcą się owym
sakramentalnym związkiem małżeńskim wiązać i/albo nie chcą mieć dzieci. Znam
więc niemało rodzin spełniających Twoją definicję natomiast dla niektórych
może mocno nietypowych (np. rodzina składająca się z trzech dorosłych osób,
niespokrewnionych ze sobą i żadna z tych osób nie pozostaje w związku
małżeńskim z inną).

JoP

13. Data: 2002-10-13 10:24:55

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> próbowałas? :-)))))))

hmmm.... no mnie akurat się udało... :-)
--
Renya

14. Data: 2002-10-13 14:12:01

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renya <renya @ poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aobhlo$nut$...@t...icpnet.pl...
> hmmm.... no mnie akurat się udało... :-)

:-) mam rozumieć, że jest z Tobą ze strachu?
a nie z miłości ? :-)))
Sandra

15. Data: 2002-10-13 15:43:31

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Argument o wodzie podanej konajacemu odnosił się raczej do powiększania
rodziny. Nie był jednak decydujący :-)
--
Renya

16. Data: 2002-10-14 08:40:56

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ao6tka$2kg$1@news.tpi.pl>, m...@x...wp.pl says...
> oto pytanie!

A odpowiedzi na takie pytanie o ile pamietam byly tu w wakacje - watki
na temat checi (lub nie) wiazania sie mezczyzn

K.

17. Data: 2002-10-15 20:54:04

Od: "Beata Twardy" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko zależy od mężczyzny, jego wychowania i przede wszystkim gotowości
do podjęcia wyzwania. Ważny jest także jego charakter i wychowanie (np. taw.
maminsynek może działać pod presją matki i unieszczęśliwi kobietę).
Beata

18. Data: 2002-10-22 14:24:02

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Maria Chuchrowska" <m...@x...wp.pl> wrote in message
> oto pytanie!
> pozdrawiam anka

Nie ma prostej odpowiedzi na to pytanie.
Szereg czynnikow:
- dojrzalosc emocjonalna
- sytuacja finansowa
- sfera uczuciowa

... i kupa innych, o ktorych czlowiek na starcie nie ma pojecia. Dowiaduje
sie w trakcie ... :-)

pomóżcie - regulowanie okresu OT
USTALANIE OJCOSTWA-TESTY NA ZAWARTOSC NARKOTYKOW
Re: zdrada - jeszcze raz Beata
BYLO: Konflikt w rodzine
poród w oławie