Re: czy mo?na zaj?? w ci???

1. Data: 2005-04-25 13:48:35

Temat: Re: czy mo?na zaj?? w ci???
Od: zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> szukaj wiadomości tego autora

pele napisał(a):
> Mam troche glupie lecz wazne dla mnie pytanie!!czy podczas gdy kobieta
> i mesczyzna sie kochaja lecz maja jeszcze na sobie ubranie (lecz
> dotykaja sie w tych miejscach) a juz dojdzie do wytrysku czy plemniki
> moga przedostac sie do narzadow rodnych kobiety i czy moze dojsc do
> zaplodnienia??mi samemu wydaje sie to raczej niemozliwe lecz sam
> chcialbym sie dowiedziec jak to jest z tym do konca! prosze o jak
> najszybsza odpowiedz . Z gory dziekuje!
jakto kochacie się przez ubranie ???
To znaczy że przez rozporek czy jak ???
Nie wiem jak mozna się kochać w ubraniu...
Może się pieścicie ?
Jeśli tak to skoro nie miales na rekach spermy to nie moglo dojsc do
zaplodnienia.

--
Warszawa
GG# 5324432

2. Data: 2005-04-25 19:57:34

Temat: Re: czy można zajść w ciążę
Od: Nela Młynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-25 15:48:35 +0200, zawada <payback-m-a-l-p-a-@.os.p> said:

> jakto kochacie się przez ubranie ???

No nie ... ona miała na sobie biustonosz a on skarpetki ... ;-)

MSPANC

Pozdrawiam,
Nela

Dobre pasty na wrażliwe zęby