czy mozliwe?

1. Data: 2007-06-21 05:56:27

Temat: czy mozliwe?
Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.....jest zajście w ciąże , podczas, gdy wziełam tabletki antykonc. 8 dni
przed planowanym okresem i brałam je codziennie przez 21 dni.

th

2. Data: 2007-06-22 09:51:12

Temat: Re: czy mozliwe?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> .....jest zajście w ciąże , podczas, gdy wziełam tabletki antykonc. 8 dni
> przed planowanym okresem i brałam je codziennie przez 21 dni.

oczywiscie, ze mozliwe. Pisalysmy Ci, ze kombinujac z krwawieniem pod koniec
cyklu nie zapewnisz sobie dzialania antykoncepcyjnego.

h.

3. Data: 2007-06-22 12:39:19

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> [...]
>
> oczywiscie, ze mozliwe. Pisalysmy Ci, ze kombinujac z krwawieniem pod
> koniec cyklu nie zapewnisz sobie dzialania antykoncepcyjnego.

a co? jest plusik?

Boska (czysto ciekawska)

4. Data: 2007-06-22 14:55:12

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <n...@n...ru> napisał w

> a co? jest plusik?
>
> Boska (czysto ciekawska)

no nie zycze. Ale kobita pisala wyraznie, ze jej zalezy jedynie na przesunieciu
okresu a nie na antyk., a my jej tez wyraznie, ze sprobowac przesuwac moze, ale
zabezpieczenia antebejbiowego niente ...no i czlek mysli, ze pisze do umiejacego
czytac...

h.

5. Data: 2007-06-24 00:15:10

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> [...]
> przesunieciu okresu a nie na antyk., a my jej tez wyraznie, ze sprobowac
> przesuwac moze, ale zabezpieczenia antebejbiowego niente ...no i czlek

czlek jest w bledzie.

nie napisal czlowiek wielkimi literami BEZ GUMKI BEDZIE BRZUCH. i nawet
jesli nie mam racji w tym konkretnym przypadku, to w ogole to mam.

:)

Boska z piatkiem w niedziele

Po raz pierwszy od 15 lat wezme antybiotyk
Jak się pozbyć siniaka?
Re: Gorączka 39 z niczego
biały nalot na języku
wylysialy mi zakola