czy można stosować dietę kopenhaską w bardzo wczesnej ciąży?

1. Data: 2004-11-23 08:23:57

Temat: czy można stosować dietę kopenhaską w bardzo wczesnej ciąży?
Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i mam jeszce pytanko jak przygotować befsztyk w tej diecie.

2. Data: 2004-11-23 08:45:22

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> i mam jeszce pytanko jak przygotować befsztyk w tej diecie.

Chcesz zaszkodzić dziecku ?????

Slawek

3. Data: 2004-11-23 09:21:07

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz zaszkodzić dziecku ?????
>

> Slawek

No coś ty tylko zaczęłam dietę a staramy się o dziecko i nie wiadomo kiedy się
pojawi

4. Data: 2004-11-23 09:46:52

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> No coś ty tylko zaczęłam dietę a staramy się o dziecko i nie wiadomo kiedy
> się
> pojawi

Masz szanse na poronienie, jeśli zajdziesz w ciążę podczas tej drastycznej
diety odchudzającej. Organizm kobiety jest tak zbudowany, że przede
wszystkim chroni matkę, a w drugiej kolejności dziecko. Jeśli więc uzna, że
ciąża może być dodatkowym obciążeniem podczas diety, gdzie dostarcza się tak
mało kalorii - może po prostu samoistnie "usunąć ciążę" doprowadzając do
poronienia.
Jeśli staracie się o dziecko, to powinnaś ZANIM zajdziesz w ciążę, zacząć
się prawidłowo odżywiać, łykać witaminy, a zwłaszcza kwas foliowy.

--
pozdrawiam, misiczka

Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)
http://www.misiczka.com

5. Data: 2004-11-23 13:25:21

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 23 Nov 2004 10:46:52 +0100, na pl.misc.dieta, misiczka napisał(a):
> Jeśli staracie się o dziecko, to powinnaś ZANIM zajdziesz w ciążę, zacząć
> się prawidłowo odżywiać, łykać witaminy, a zwłaszcza kwas foliowy.

Absolutna prawda!
Dietą lepiej się zająć po porodzie, a teraz idź do lekarza po odpowiednie
wytyczne i witaminy.
MEva :-)

MERIDIA?
Super sprawa