czy na głupote jest lekarstwo??

1. Data: 2004-11-06 14:53:12

Temat: czy na głupote jest lekarstwo??
Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze się pożalić. Jestem wtrakcie roboty grubego szydełkowego swetra, i tak
sobie pomyślała że skoro już wszystko zrobiłam to pójdę się wykąpać i
zabiorę się do szydełkowania. Ale pod prysznicem umyłam sobie oko szamponem
i teraz nic na nie nie widze siedzę przed monitorem i płacze a sweter leży
samotnie buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :((((((((((((((((

1. Data: 2004-11-06 15:12:29

Temat: Re: czy na głupote jest lekarstwo??
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

idz myc woda do bolu
pisze przez megafon , zebys uslyszala...
jak wypluczesz oko dokladnie bedzie ok....

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-06 15:14:31

Temat: Re: czy na głupote jest lekarstwo??[OT]
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i teraz nic na nie nie widze siedzę przed monitorem i płacze a sweter leży
> samotnie buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :((((((((((((((((

ja tez siedzę i nic nie mogę zrobić bo pomalowałam paznokcie. Druty leżą i
czekają. Zastanawiam się po co mi to było.
No to jesteśmy już dwie. hi hi hi
--
Honorata
h...@g...pl

1. Data: 2004-11-06 15:38:31

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja głupi zamiast wodą to ręcznikiem przetarłam i teraz nie wiem czy od
szamponu czy od wody mnie boli :( naszczęście teraz piecze troszkę mniej

1. Data: 2004-11-06 20:40:56

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja głupi zamiast wodą to ręcznikiem przetarłam i teraz nie wiem czy od
> szamponu czy od wody mnie boli :( naszczęście teraz piecze troszkę mniej

Ania, to minie, mimo, ze teraz Ci sie wydaje, ze ktos Ci wlozyl szyszke pod
powieke (ja przynajmnie mialam takie wrazenia i co chwile kazalam wszystkim
sprawdzac, czy nic nie mam pod powieka). Dlugo plukalam oko w kieliszku z
woda, ale niewiele pomogla, ale po kilku godzinach samo przeszlo - Tobie tez
przejdzie, ale nie da sie ukryc, ze to okropne uczucie - badzi dzielna :))

Eva

1. Data: 2004-11-06 22:24:40

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Mnie juz bola obydwa oka od slepienia w komputer.Tak sie ˛zawzielam,ze
podrukowalam wszystkie grafiki Ty Wlsona i szukam dalej.Rodzina stuka sie po
glowie ze niby kiedy ja to wszystko wyszyje.Ja im jeszcze pokaze!!!!!
Moja klawiatura odmawia posluszenstwa.Zeby napisac z wciskam
w Obornikach Wlkp zimno ale pozdrawiam cieplo
Renata

1. Data: 2004-11-06 23:28:22

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja klawiatura odmawia posluszenstwa.Zeby napisac z wciskam
> w Obornikach Wlkp zimno ale pozdrawiam cieplo

W wawie nawet nie tak zimno ale chmurzasto.... dlatego wpadłam na ten sam
pomysł co ty i drukuję schemaciki
jak nawiedzona... Mąż juz mi pakuje walizeczki:-))

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-06 23:32:15

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moim okiem już lepiej teraz faktycznie mam wrażenie jak by cos w nim było
i latam co chwilkę do lustra żeby sprawdzić czy czegoś tam nie ma. W Opolu
ani nie ciepło ani nie zimno. Ja chcę już zimę robię strasznie gruby sweter
więc chce śniegu po kolana i mrozu (ale bez przesady).
Pozdrawiam Z "intruzem w oku"

1. Data: 2004-11-08 20:18:33

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> i teraz nic na nie nie widze siedzę przed monitorem i płacze a sweter leży
> samotnie buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :((((((((((((((((

Uwazaj, to moze byc niebezpieczne... Oko wyplukac duuuuuza iloscia wody,
pozniej mozna jeszcze na zlagodzenie zrobic sobie oklad z letniej,
bardzo mocnej herbaty (zaparzyc torebke czarnej herbaty w niewielkiej
ilosci wody, ochlodzic, zamoczyc waciki, lekko odcisnac, polozyc sie z
nimi na powiekach na 15-20 minut) - powinno pomoc. Jak nie - biegiem do
lekarza !!!

--
Kot
m...@p...onet.pl

druty - zaczynanie robotki
(xxx) album- chwalę si
[szydełko] Szukam wzorów na suknię ślubną
[OT] mam pomysł...
[OT] mam pomysł...