czy na tej grupie jest moderator?

1. Data: 2001-09-18 15:39:33

Temat: czy na tej grupie jest moderator?
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

jest?

2. Data: 2001-09-20 19:28:52

Temat: Re: czy na tej grupie jest moderator?
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Sep 2001 17:39:33 +0200, sleepindog wrote:

>jest?

sądząc po opóźnieniu w pojawianiu się postów, to jest ;)

--
ja

3. Data: 2001-09-21 02:30:17

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
ja ten post napisalem 2 dni temu

4. Data: 2001-09-21 22:36:58

Od: misiu369 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno, a może nie tak dawno temu (Fri, 21 Sep 2001 04:30:17 +0200)
zdażyło się że "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> zdołał(a) wystukać
słów parę...

>ja ten post napisalem 2 dni temu

Ten zaś - jak to nazywacie - post napisał żem był w 1974... Zawszem
po prawdzie mówił że ta cała technologia to ino życie zbałamuci, a nic
pomóc nie pomoże... Ot, jak to jest mości Panie......

--
Niektórzy ludzie widzą rzeczy takie, jakie są i pytają "Dlaczego?".
Ja marzę o rzeczach, jakich nie było i pytam "Dlaczego nie?".

5. Data: 2001-09-27 03:07:00

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

ten moderator jest jakis beznadziejny. kasuje watki, przechwytuje posty. do
gazu z nim.

6. Data: 2001-09-27 12:01:29

Od: Leszek Karlik <l...@f...ideefixe.nom.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Sep 2001 05:07:00 +0200, sleepindog <l...@s...dogs.lie>
disseminated foul capitalist propaganda:

> ten moderator jest jakis beznadziejny. kasuje watki, przechwytuje posty. do
> gazu z nim.

Bredzisz pan.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; ailurophile by trade; SNAFU TANJ TANSTAAFL; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

7. Data: 2001-09-28 01:57:07

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> disseminated foul capitalist propaganda:

i love communism?

do

> Bredzisz pan.

4 lub 5 moich postow nie doszlo
i gina watki pozniejsze niz najwczesniejszy na liscie

> Put $ 3,125.00 in a cigar box and bury it in your

palenie szkodzi zdrowiu

backyard. / \
> One of our *Underground* Agents will contact you shortly.
/_____________\

cool SB Live!

pozdrawiam
sleepindog

8. Data: 2001-09-28 21:17:11

Od: "ts duke" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

to moze tez byc wina servera usenetowego, ktorego uzywasz. ponadto wiekszosc
operatorow wykasowuje watki po jakims czasie.

ts duke

9. Data: 2001-09-29 18:55:27

Od: "JacKaL" <j...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest?

przypuszczam ze jak by go nie bylo to by byly jakies przepisy na lepsza faze
czy cus :))

10. Data: 2001-09-30 18:54:43

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 28 Sep 2001 03:57:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <l...@s...dogs.lie> i powiedziała:

> 4 lub 5 moich postow nie doszlo

Zapewne dlatego, że nie mieściły się w tematyce grupy (z
powodu niezgodności z opisem, wulgarności czy braku treści). Mam
zacytować?

> i gina watki pozniejsze niz najwczesniejszy na liscie

To już, obawiam się, musisz miec pretensje do serwera news.

Zuzanka

--
jgs A Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/_\__ http://muzeum.topnet.pl/ - Muzeum Rzeczy Nieistniejących

Przezylem szok
czy superlighty sa bardziej szkodliwe od lightow
Dragi a ...
Rzucić palenie
Alkoholizm