czy naga kobieta....

1. Data: 2005-03-30 19:27:38

Temat: czy naga kobieta....
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest w stanie odwrócić uwagę mężczyzny od meczu?:)
M.

1. Data: 2005-03-30 19:31:07

Temat: Re: czy naga kobieta....
Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):
> jest w stanie odwrócić uwagę mężczyzny od meczu?:)
Zalezy od meczu. Z Juventus Turyn vs. Chealsea Londyn nie mialabys szans :)

Pzdr,
HS.

PS.
Ogladam teraz Polska - Irlandia... 0:0 now :)

1. Data: 2005-03-30 19:32:08

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d2eurs$dig$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia Wed,
30 Mar 2005 21:27:38 +0200, napisaną przez Marta:

> jest w stanie odwrócić uwagę mężczyzny od meczu?:)

Zależy. :)

Uwaga drażnisz ludzi ;>
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-03-30 19:32:21

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> jest w stanie odwrócić uwagę mężczyzny od meczu?:)

Daj zdjęcie to ci powiem, czy twoj facet który teraz ogląda mecz drgie na
twój widok czy nie. ;)

--
Wiec chodź pomaluj mój świat: ocenzurowany [na] o2.pl Kaman!

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-30 19:34:18

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój napisał(a):

> Daj zdjęcie to ci powiem, czy twoj facet który teraz ogląda mecz drgie na
> twój widok czy nie. ;)

Swoją drogą dziwne że rzuciałem się na ciebie jak na nowe mięsko... chyba
dawno nie waliłem konia.

--
Jakie to uczucie, kiedy wiesz, że zaraz ci odpisze?

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-30 19:39:40

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler:
> Zalezy od meczu. Z Juventus Turyn vs. Chealsea Londyn nie mialabys szans
:)

a miałam szansę przy Azerbejdżanie?
jak powiesz, że tak, there's no sex tonight :)
M.

1. Data: 2005-03-30 19:45:52

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój:
> Daj zdjęcie to ci powiem, czy twoj facet który teraz ogląda mecz drgie na
> twój widok czy nie. ;)

widziałam takie doskonałe coś, co już nie drgało, a totalnie mi groziło,
tylko jego pan o tym nie wiedział, co to było?:)
M.
GOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!

1. Data: 2005-03-30 19:47:46

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):
> a miałam szansę przy Azerbejdżanie?
Hehehe :) Wlasnie strzelili gola :) Caly mecz niezbyt ladny i skaldny,
ale zywiolowy.

> jak powiesz, że tak, there's no sex tonight :)
Tak, ale nie stawiaj tego w taki sposob :)

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-03-30 19:51:18

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój:
> Swoją drogą dziwne że rzuciałem się na ciebie jak na nowe mięsko... chyba
> dawno nie waliłem konia.

chciałabym popatrzeć.

M.

1. Data: 2005-03-30 19:55:22

Od: "Adam Bursztynowicz" <adam_CUT_25@ITAWAY_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> jest w stanie odwrócić uwagę mężczyzny od meczu?:)
> M.

Moim zdaniem moze ale musi umiec to zrobic z duuuuzym wdziekiem i graaacja
:-) a najlepiej jak zamontowany bedzie telewizor na suficie (taki plaski)
:-) to wtedy bedzie wilk syty i owca cala :-) a dokladniej pozycja na
jezdzca ;-)

ale to juz NTG zdaje sie :-)

Adam_25 (nowe ubranko)

Dowody na to, ze maz terri Schiavo chce ja zabic
potrzebne informacje do pracy z psychologi!!!!!!!!!!!!!! !!!! Pilne!!
2 piwoszy
Co to jest "umiejetnosc studiowania"?
Kwestionariusz PCR