czy niejedzenie mięsa odchudza?

1. Data: 2004-06-22 10:07:10

Temat: czy niejedzenie mięsa odchudza?
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się zapytać osób, które przeszły na wegetarianizm czy schudły?
Pisząc wegetarianizm mam na myśli dietę bezmięsną.

pozdrawiam, misiczka

--
Szukasz fajnej diety? Chcesz schudnąć?
Polecam Montignaca :-)

2. Data: 2004-06-22 14:02:12

Temat: Re: czy niejedzenie mięsa odchudza?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

misiczka w wiadomości news:cb90ku$l92$1@news.onet.pl pisze:
> Chciałam się zapytać osób, które przeszły na wegetarianizm czy schudły?

Nie schudlem, nie przytylem.

--
Jedząc pokarmy roślinne, mało wartościowe, powodujesz, że Twój organizm traci wiele
sił na ich trawienie, a niewiele ma z nich korzyści. Tym samym nie ma już nadmiaru

3. Data: 2004-06-22 14:37:59

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie ma już nadmiaru energii do działania na zewnątrz. Przestajesz być
człowiekiem, a stajesz się zwierzęciem, co to tylko przeżuwa, wydala i od

zlote slowa kolego Cooler

Jurek

4. Data: 2004-06-22 16:55:16

Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:cb90ku$l92$1@news.onet.pl...
> Chciałam się zapytać osób, które przeszły na wegetarianizm czy
> schudły? Pisząc wegetarianizm mam na myśli dietę bezmięsną.

Ja schudłam, ale nie sądzę, żeby to był wpływ tego, że przestałam jeść
mięso, bo i wcześniej niewiele go jadłam. Po prostu równocześnie dużo
się zmieniło w moim odżywianiu.

pzd. Wiedzma

5. Data: 2004-06-22 20:25:31

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka napisał:

> Chciałam się zapytać osób, które przeszły na wegetarianizm czy schudły?
> Pisząc wegetarianizm mam na myśli dietę bezmięsną.

przytylam duzo ;)
<groza><strach>
dobra nie strasze - wegetarianka stalam sie w wieku lat ekhm niecalych 12 :>
teraz mam niecale 14 :>
nadal rosne i sie rozwijam tzn glownie wszerz ale wegetarianizmem tego
nijak nie wytlumacze;)
ahm, w miedzyczasie mialam pewne problemy z jedzeniem, natomiast tego
tez z wegetarianizmem nie lacze, choc jeden z lekarzy ktory mnie
prowadzil probowal to w pewnym momencie laczyc z tym ze moje problemy ze
soba wynikaja z wege wlasnie - :/
ze mi niby mozg sie zlasowal czy cos, niesmaczne
coz
generalnie czuje sie lepiej na wege

--
Kaja "kamjutka" Puto (Sosnowiec)
/When all are one and one is all/ gg: 432152

6. Data: 2004-06-22 20:35:49

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wegetarianka stalam sie w wieku lat ekhm niecalych 12 :>
> teraz mam niecale 14 :>
> nadal rosne i sie rozwijam tzn glownie wszerz ale wegetarianizmem tego
> nijak nie wytlumacze;)

a czym?

> ahm, w miedzyczasie mialam pewne problemy z jedzeniem, natomiast tego
> tez z wegetarianizmem nie lacze,

tez nie?

>choc jeden z lekarzy ktory mnie
> prowadzil probowal to w pewnym momencie laczyc z tym ze moje problemy ze
> soba wynikaja z wege wlasnie - :/

skad wiesz ze lekarz sie mylil?

> ze mi niby mozg sie zlasowal czy cos, niesmaczne
> coz
> generalnie czuje sie lepiej na wege

no tak , z twojego opisu wynika ze wszystko OK! i ze wegetarianizm wybitnie
Ci sluzy :))))

Wybor nalezy do kazdego indywidualnie

Jurek

7. Data: 2004-06-22 21:30:03

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> no tak , z twojego opisu wynika ze wszystko OK! i ze wegetarianizm
wybitnie
> Ci sluzy :))))

to może jednak zredagujemy stopke Coolera ??;)))))))

Slawek

8. Data: 2004-06-23 04:57:34

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jurek napisał:

> a czym?

dorastaniem?

> tez nie?

a tu juz sprawy prywatne

> skad wiesz ze lekarz sie mylil?

bo nie ma podstaw aby tak sadzic z dietetycznego pktu widzenia

> no tak , z twojego opisu wynika ze wszystko OK! i ze wegetarianizm wybitnie
> Ci sluzy :))))

owszem sluzy, jako ze to co powyzej niezwiazane jest z wege

9. Data: 2004-06-23 05:55:46

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> owszem sluzy, jako ze to co powyzej niezwiazane jest z wege
>
> pozdrawiam

zwracam uwage ze SAMA polaczylas wegetarianizm z twoimi problemami. Problem
jest tylko dlaczego nie chcesz wyciagnac wniosku ze jednak trzeba by cos
zmienic "na talerzu"

Jurek

10. Data: 2004-06-23 05:58:04

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wybitnie
> >
> to może jednak zredagujemy stopke Coolera ??;)))))))
>
> Slawek

obroncy (z urzedu) kolegi Coolera czuwaja i znowu sypna wyzwiskami. Stopkowa
radosna tworczosc to monopol Coolera ;)

Jurek

Zioła ojców Bonifratów?
czy czosnek moze zabic?