czy niejedzenie mięsa odchudza?

31. Data: 2004-06-23 18:23:29

Temat: Re: czy niejedzenie mięsa odchudza?
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cbbi8k$bsh$1@news.onet.pl...
> sam używasz pojęcia "psychiczna pułapka".

no w " " jak myślisz w którym momencie można powiedzieć że ktoś ma anoreksje
??? w momencie gdy nastolatka staje przed lustrem , zauważa rozwijające się
ciało kobiety i na sile nie przygotowana jeszcze na ten etap w swoim zyciu
stara sie odchudzić ??? czy w momencie gdy ukradkiem chowa jedzenie w
kieszenie wazac już 10kg mniej niż powinna ??? i czy winny jest temu
opóźniony rozwój umysłu który nie potrafi się znaleźć w zmieniającym się
ciele czy też winę ponosi zbyt szybko dojrzewające ciało ???? i dlaczego
następuje rozminięcie okresów dojrzewania umysłowego i fizycznego ??

> a jeśli chodzi o twoje pytanie dlaczego do niedawna mało kto wiedział co
> były za choroby . to odpowiem ci krótko :
> ludzka psychika nie nadąża za rozwojem cywilizacji.
> ot i cały problem.

e tam nadążaliśmy za galopującą inflacją to i cywilizacja nas nie zostawi w
tyle ;)

Slawek

32. Data: 2004-06-23 18:26:50

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli sugerujesz, że one nie występowały, to jesteś w dużym błędzie -

nie słyszało się tak powszechnie jak dzisiaj

> Choroby są te same - zmieniło się tylko nasze spojrzenie na nie.

tak ??? a dlaczego mówi się wrecz o epidemii chorób cywilizacyjnych ??? ot
choćby sama cukrzyca , za 20 lat podobno każdy będzie chory ;)

Slawek

33. Data: 2004-06-23 18:56:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> nie słyszało się tak powszechnie jak dzisiaj

bo nie było telewizji a i prasa kobieca była w powijakch

> tak ??? a dlaczego mówi się wrecz o epidemii chorób cywilizacyjnych ??? ot
> choćby sama cukrzyca , za 20 lat podobno każdy będzie chory ;)

optymalni też????????? LOL

34. Data: 2004-06-23 18:58:55

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciele czy też winę ponosi zbyt szybko dojrzewające ciało ???? i dlaczego
> następuje rozminięcie okresów dojrzewania umysłowego i fizycznego ??

pragne zauważyć że jeszcze kilkaset lat temu dzieci ( w wieku 12 lat)
wychodziły za mąż,a matka jezusa ile miała lat jak go urodziła??

35. Data: 2004-06-23 19:03:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> ale Ty z ta diagnoza sie nie zgadzasz i dlatego pytalem juz dlaczego z nia
> sie nie zgadzasz. Tylko nie pomysl ze dla mnie slowo lekarza swietym jest,
> daleko mi do tego. Tylko nie wystarczy nie zgadzac sie , trzeba miec
> przynajmniej idee, co w tym co mowi lekarz "nie trzyma sie kupy".

może obserwacja własnego organizmu ,dobre samopoczucie???etc

> na jakiej podstawie twierdzisz ze jest odpowiednia? czy nie uwazasz ze
> poniewaz masz problemy ( mowisz ze rosniesz wszerz) to jednak to moze miec
> cos wspolnego z "talerzem"?

Jurku !! w tym wieku to jest normalne i nie ma tu nic dziwnego .burza
hormonów i nic wiecej ,dziewczyna staje sie kobietom i nie doszukuj sie
tutaj spiskowej teorii dziejów

36. Data: 2004-06-23 19:07:19

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> optymalni też????????? LOL

no statystycznie to może też bo jak ktoś najpierw zaliczy typ I a potem II
cukrzycy to i nas policzą ;)

Slawek

37. Data: 2004-06-23 20:40:57

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurku !! w tym wieku to jest normalne i nie ma tu nic dziwnego .burza
> hormonów i nic wiecej ,dziewczyna staje sie kobietom i nie doszukuj sie
> tutaj spiskowej teorii dziejów

tak sie sklada ze mam 2 corki (19 i 23 lata), a wiec cos niecos wiem na ten
temat. Nie mam zamiaru tlumaczyc co sie dzieje w organizmie
dziewczyny/mlodej kobiety bo nie jestem specjalista, ale nie uwazasz ze
jest problem z obecna mlodzieza (nie tylko dziewczyny i nie tylko w Polsce)
otylosc i nadwaga, ale i przerazajaca chudosc. Problemy
psychiczne -samobojstwa sa plaga wsrod mlodziezy francuskiej, ilosc zgonow z
tego powodu rowna sie ilosci smiertelnych wypadkow - tu wiekszosc uczni ma
mobiletki, skutery czy motory. A teraz pytanie dlaczego? Na pewno nie ma
jednego powodu, ale czy radykalna zmiana odzywiania sie jaka nastapila w
ostatnich 30-40 latach nie ma wplywu na to? Bo osobiscie uwazam ze
tlumaczenie wszystkiego genami jest mocno naciagane.

jurek

38. Data: 2004-06-23 23:57:02

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> w drugiej części posta zaprzeczyłeś sam sobie

Niczemu nie zaprzeczyłem. To tylko Ty nie zrozumiałeś co napisałem.

Pozdrawiam
Leszek

39. Data: 2004-06-24 07:12:55

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jurek napisał:

> na jakiej podstawie twierdzisz ze jest odpowiednia? czy nie uwazasz ze
> poniewaz masz problemy ( mowisz ze rosniesz wszerz) to jednak to moze miec
> cos wspolnego z "talerzem"?

rosne do gory a wiec i wszerz, mam szersze biodra (trudno byc wysokim -
176 i rosne nadal - i drobnozbudowanym), nie mam nadwagi a wrecz jestem
na granicy niedowagi o ile jej nie mam - 1-2 kg
dieta wegetarianska nie jest dieta odchudzajaca bo wtedy w ogole bym sie
juz nie rozwijala a jakos wszystko ze mna ok. poza tym jak by wygladali
ludzie ktorzy na tej diecie sa kilkadziesiat lat?

--
Kaja "kamjutka" Puto (Sosnowiec)
/When all are one and one is all/ gg: 432152

40. Data: 2004-06-24 07:18:34

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kaja Puto w wiadomości news:cbduub$hg$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
> juz nie rozwijala a jakos wszystko ze mna ok. poza tym jak by wygladali
> ludzie ktorzy na tej diecie sa kilkadziesiat lat?

Uwierz, przed nikim i z niczego nie musisz sie tlumaczyc, a juz szczegolnie
z rzeczy wyssanych przez innych z palca.

--
Skurcze w nogach sa rowniez czasami przyczyna zlej pracy watroby.

Zioła ojców Bonifratów?
czy czosnek moze zabic?
zdrowe odżywianie
Jedz tluszcz i chudnij - eBook