czy obierać pieczarki?

1. Data: 2004-02-01 16:27:20

Temat: czy obierać pieczarki?
Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że za chwilę pewnie ktoś mnie zgłosi do kategorii nagłupszego
pytania tygodnia :/ ... ale czy obieracie pieczarki przed uduszeniem?

Nessie

1. Data: 2004-02-01 16:30:12

Temat: Re: czy obierać pieczarki?
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Nessie napisal(a):

>Wiem, że za chwilę pewnie ktoś mnie zgłosi do kategorii nagłupszego
>pytania tygodnia :/ ... ale czy obieracie pieczarki przed uduszeniem?

Kiedys nie obieralem, teraz obieram. Moja matka tez obiera. Kieruje
sie tylko wzgledami estetycznymi.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2004-02-01 16:30:58

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nessie napisał:
> Wiem, że za chwilę pewnie ktoś mnie zgłosi do kategorii nagłupszego
> pytania tygodnia :/ ... ale czy obieracie pieczarki przed uduszeniem?

Pytania nie uważam za głupie, bardziej się postaraj, jeśli chcesz brać
udział w konkursach tej kategorii :) Ja nie obieram, ale kupuję świeże i
białe. Starsze i brązowawe pewnie trzeba...
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-02-01 16:58:41

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> Pytania nie uważam za głupie, bardziej się postaraj, jeśli chcesz brać
> udział w konkursach tej kategorii :) Ja nie obieram, ale kupuję świeże i
> białe. Starsze i brązowawe pewnie trzeba...

Dzięki. :) Obiecuję postarać się bardziej w kategorii głupich pytań. ;)

Te starsze, z lekka 'używane' ja obieram, bo z nich skóra schodzi
łatwiutko, ale tych białych i ładnych mi się po prostu nie chce. Jeżeli
tak jak piszecie, to tylko kwestia estetyki, to nie będę.

Bardzo lubię pieczarki, gdybyż tylko one rosły już obrane i pokrojone w
plasterki! Moja Bardzo Leniwa Siostra opatentowała doskonałą metodę
błyskawicznego plasterkowania - traktuje je mianowicie jajcarnią
(załatwiłyśmy w ten sposób już dwie jajcarnie...). Ale obierać żadnej z
nas się nie chce.

Nessie

1. Data: 2004-02-01 17:07:59

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nessie" <n...@b...com>
> Wiem, że za chwilę pewnie ktoś mnie zgłosi do kategorii nagłupszego
> pytania tygodnia :/ ... ale czy obieracie pieczarki przed uduszeniem?

Tylko jak mi żona każe, jak sie nie patrzy to ...
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-02-01 17:15:49

Od: Monika Zych-Laine <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie obieram. dziwi mnie troche, ze masz problem z ich obieraniem bo
szybciej je sie obiera niz np. ziemniaki. dobra metoda jest rowniez
zetrzec na tarce tak jak do krokietow.

monika

1. Data: 2004-02-01 17:18:04

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 1 février 2004 ŕ 17:30:58, BasiaBjk a écrit :

> Pytania nie uważam za głupie, bardziej się postaraj, jeśli chcesz brać
> udział w konkursach tej kategorii :) Ja nie obieram, ale kupuję świeże i
> białe. Starsze i brązowawe pewnie trzeba...

Nie obieram nigdy (i nawet mi to glowy nie przyszlo). Swieże i białe
uzywam so surowek, starsze i brązowawe do potraw gotowanych, obie
odmiany bez obierania...

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-02-01 17:26:28

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zych-Laine wrote:
> nie obieram. dziwi mnie troche, ze masz problem z ich obieraniem bo
> szybciej je sie obiera niz np. ziemniaki. dobra metoda jest rowniez
> zetrzec na tarce tak jak do krokietow.

To nie tyle problem, co wrodzone lenistwo i skłonność do unikania
wszelkich niepotrzebnych wysiłków ;)

A ziemniaków też nie obieram! Ha. :) Gotuję je w mundurkach i wyciskam
przez praskę - skórka zostaje w prasce. Jeżeli obieram, to tylko młode
(skrobię).

Nessie

1. Data: 2004-02-01 17:27:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 01 Feb 2004 17:27:20 +0100, Nessie
<n...@b...com> wrote:

>Wiem, że za chwilę pewnie ktoś mnie zgłosi do kategorii nagłupszego
>pytania tygodnia :/ ... ale czy obieracie pieczarki przed uduszeniem?
>
>Nessie

nie. nie chce mi sie

trys
K.T. - starannie opakowana