czy powinnam zmienić lekarza?

41. Data: 2002-06-27 18:23:38

Temat: Re: czy powinnam zmienić lekarza?
Od: "ZbiR" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uwazam, ze program UW sprzed reformy sluzby zdrowia i obecny program
PO
> sa (byly) jak najbardziej sensowne.

Przepraszam, ale jak słyszę UW i PO, to otwiera mi się nóż w kieszeni (o SLD
nie wspomnę). Jaki program UW?! A kto niby tę reformę przeprowadzał, jeśli
nie ta partia?!
Zbyszek

42. Data: 2002-06-27 20:09:52

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale jak słyszę UW i PO, to otwiera mi się nóż w kieszeni (o
SLD nie wspomnę).

Do SLD to ani PO ani UW nie mieszaj.....

>Jaki program UW?! A kto niby tę reformę przeprowadzał, jeśli
> nie ta partia?!

Tak, ale przedtem byly debaty nad jej ksztaltem i model zaproponowany przez
UW byl wlasnie zupelnie inny. Podobny zreszta do tego, ktory zaproponowal
rzad Suchockiej (nie doczekal sie realizacji, bo potem do wladzy doszlo SLD
i oczywiscie zagral jak zwykle na zwloke). Co do obecnej reformy, to w
wyniku debat sejmowych, konsultacji w komisji sejmowej zdrowia itp. itd.
postanowiono jednak (AFAIR za sprawa AWS) postawic na taki model a nie inny
i go wprowadzono w zycie. Prywatyzacja szpitali, koszyki uslug, prywatne
ubezpiecznenia zdrowotne to przeciez nic innego przeciez jak pomysl UW,
ktory teraz przejela PO.
Inna sprawa jest to, ze i tak obecna reforma jest lepsza niz to, co zawsze
robilo SLD-utrzymywanie status quo za wszelka cene, granie na czas i niechec
do jakichkolwiek zmian...
pozdrawiam
Krzysztof

43. Data: 2002-06-27 21:20:32

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Jun 2002, Krzysztof Pujdak wrote:

> Ja uwazam, ze program UW sprzed reformy sluzby zdrowia i obecny program PO
> sa (byly) jak najbardziej sensowne.

o jednak przychylam sie do opini zbyszka ze nie za bardzo im to wyszlo
- z calym szacunkiem do obu ugrupowan

1. program zdrowotny UW byl najslabszym ogniwem ich programu i nie
wnosil niczego nowego procz jakis kombinacji z RUM-ami i czyms tam
jeszcze.

2.PO nie ma zadnego programu zdrowotnego procz zglaszania postulatu
anty SLD aby nie likwidowac kas chorych, z czym sie zgadzam ale
to zaden program

Pozostale ugrupowania tez nie maja zadnego programu

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

44. Data: 2002-06-27 22:46:54

Od: "ZbiR" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozostale ugrupowania tez nie maja zadnego programu

No to wreszcie sie zgadzamy :-)))
Zbyszek

45. Data: 2002-06-27 23:37:16

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2.PO nie ma zadnego programu zdrowotnego procz zglaszania postulatu
> anty SLD aby nie likwidowac kas chorych, z czym sie zgadzam ale
> to zaden program

Ma program zdrowotny, w skrocie opisany jest tutaj:
http://www.platforma.org/new/dokumenty/pliki/program
.pdf
Bardziej szczegolowe informacje tez juz kiedys widzialem, poza tym mozesz
poczytac sobie wystapienia sejmowe np. poslanki E. Radziszewskiej z PO (BTW
jest ona lek. med.) na stronach www.sejm.gov.pl

pozdrawiam
Krzysztof

46. Data: 2002-06-28 05:30:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jun 2002, Krzysztof Pujdak wrote:

> Ma program zdrowotny, w skrocie opisany jest tutaj:
> http://www.platforma.org/new/dokumenty/pliki/program
.pdf

przeciez to sa hasla wyborcze, ponadto wywnioskowac mozna
z grubsza, ze oni chca wprowadzic system holenderski
z twz. "koszykiem" a to tez nie jest system, ktory
zostal przyjety gdziekolwiek poza Holandia wiec
ja wiem czy taki dobry?

Nie, nie ma w tym polotu. Ja po prostu zakladam,
ze zadne ugrupowanie ale to doslownie zadne nie
ma profesjonalnego i powaznego programu zdrowotnego.

P.
----

47. Data: 2002-06-28 08:46:38

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale jak słyszę UW i PO, to otwiera mi się nóż w kieszeni (o SLD
> nie wspomnę). Jaki program UW?! A kto niby tę reformę przeprowadzał, jeśli
> nie ta partia?!

UW zrobil gambit Pilsudzkiego: wlasny program w kat, i robimy to co
Dmowski wymyslil.
--------------
Krzysiek, EBP

48. Data: 2002-06-28 13:00:48

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z twz. "koszykiem" a to tez nie jest system, ktory
> zostal przyjety gdziekolwiek poza Holandia wiec

To w takim razie jaki bylby dobry? Dla mnie najlepszy, bo najbardziej
sprawiedliwy jest system amerykanski (choc i on nie jest pozbawiony wad),
ale w Europie jest nierealny.

pozdrawiam
Krzysztof

ukaszenie mrowki
jeszcze kłykciny
pytanko wada serca?
Jaki krem do opalania?
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw