czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?

21. Data: 2010-02-08 02:07:45

Temat: Re: czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yapann" <y...@o...pl> wrote in message
news:hknofr$lev$1@node1.news.atman.pl...
> "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
>
> :D podoba mi się ta statystyka - bardzo esensjonalna
> wolim, zostaw ten fenomen naturalnej ewolucji (i tak go nie ruszy)

Durna.
http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

22. Data: 2010-02-08 20:20:37

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Durna.
> http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
> Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

Zwróć uwagę na frazę w linku - "hotelowe, basenowe".

Potwierdza się to, o czym pisałem.

I odpowiedz mi, masz taką w domu?

Pzdry,
/\/\\/\/

23. Data: 2010-02-08 21:12:16

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness

> Zwróć uwagę na frazę w linku - "hotelowe, basenowe".

Mam. Kupiona od Rosjanek na placu przy Dworcu Śródmiescie "Najada".

24. Data: 2010-02-09 16:29:26

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

> błędna teza: to nie jest jedyne krterium. dziekuję.

Podaj swoje kryteria. To że nazwa szpanerska musi być już wiadomo.

25. Data: 2010-02-09 19:50:09

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj swoje kryteria. To że nazwa szpanerska musi być już wiadomo.

Twój nick mówi sam za Ciebie.
Nie będzie żadnych kryteriów - nie jestem zainteresowana wywodami nad
kryteriami i polityką zakupu suszarki - kieruj je do zainteresowanych.
Dzięki.

26. Data: 2010-02-09 19:52:51

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> Durna.
> http://www.akcjum.pl/katalog-produktow/suszarki/susz
arki-hotelowe-basenowe-i-dla-fitness
> Suszarka do łazienek itd o nazwie BOY...

to jest bardzo dobre rozwiązanie
jednak przy założeniu, że się suszy włosy w łazience - w tym przypadku nawet
sobie innej 'nie wyobrażam'.
ja natomiast nigdy przenigdy nie suszę w łazience.

27. Data: 2010-02-09 22:39:17

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie będzie żadnych kryteriów - nie jestem zainteresowana wywodami nad
> kryteriami i polityką zakupu suszarki - kieruj je do zainteresowanych.

Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie masz
żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

28. Data: 2010-02-10 17:31:51

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Napisałeś że nic nie podasz a dałeś precyzyjną odpowiedź. Napisałeś że nie
> masz
> żadnych argumentów na poparcie swojego zdania.

nosz kur... piszesz bzdety o wiecznych suszarkach z bazaru a nawet nie wiesz
komu odpowiadasz.

Z męskiego punktu widzenia może Tobie i pasuje cokolwiek co dmucha ciepłym z
rury, nawet odkurzacz z rurą od tyłu.
Jednak kobieta do pielęgnacji włosów potrzebuje czegoś dobrego,
praktycznego, funkcjonalnego.
Skąd wiem? bo przechodziłem parę bazarówek i teraz panie nie chcą na nic
innego zamienić aktualnego Brauna

yapann - obejrzyj Braun swing, mam w rodzinie 2 sztuki modelu swing 1400
kolor stalowo-czarny. Teraz widzę swing ma nowe modele.
Może funkcjonalnością przypasuje. Ma filtr na wlocie, nic sie nie wkręca,
kurzu na grzałki nie łapie i nie smierdzi palonymi włosami.
Dwa biegi ciepłego i dmucha na zimno także. Ja uzywam tylko 1-go bo łeb
urywa na 2-ce, ale to moja męska głowa :)
No i cicha jest w porównaniu z tymi za 9,99.

Pozdrawiam.

--
Irokez

29. Data: 2010-02-15 17:41:28

Od: M&C <c...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-06 16:01, Irokez pisze:

> Browna pewnie tak, ale mój Braun mógł być też składany przez chińskie
> rączki - jeśli wyemigrowały do Irlandii. Made in Ireland.

> Jesteś tego pewien? tak samo jak powyżej?

Pewna wielka amerykańska firma składa w Irlandii centralki alarmowe
domowego użytku. Składanie wielu z nich (nie wszystkich) polega na
wyciągnięciu z kartonu, włożeniu do nowego, dołożeniu odp papierów i
naklejki Made in EU zamiast Made In Mexico. Podzespoły pozostałych są
głównie made in PRC :).

Ale ten filterek to fajny pomysł. Proste do bólu i skuteczne.

Cyprian

30. Data: 2010-02-15 17:50:26

Od: M&C <c...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ledwie. DVD z Rossmana załapałem się miesiąc przed końcem gwarancji na
> zwrot. Tani mixer kuchenny działał 45 sekund zostawiając po sobie smród
> i dym. Suszarki wytrzymywały góra 2 lata (te za 19,90 pół roku) ale
> zanim padły przez połowę ich czasu życia waliło smrodem jakbym świniaka
> opalał.
> Sprzęt Zelmera jak wymieniałem to ze starości.Ostatnio wywaliłem taki
> ponad 20-sto letni odkurzacz bo zastąpił go stary dobry Zelmer meteor do
> odkurzania auta a tego Zelmer Syriusz. Reszta AGD Zelmera czy Brauna ma

Tanie suszarki u mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Remington (nie ten
słynny tylko chińszczyzna) po wielu latach pracy został w IE - nie
opłacało się go przywozić z powrotem, kumplowi się przydaje. Clatronic
dostała teściowa po padace Zelmera. W domu mam teraz MPM. Wszystkie są
OK, bez smrodków itp.
Nie polecam odkurzaczy Samsunga - taki za prawie 500 niewiele przeżył
gwarancję.
Stare roboty zelmera faktycznie długie lata chodziły.
Czajnik Zelmer padł po 2,5 roku.
Robi Zelmera zaliczył już ze trzy awarie - ma trzy lata. Dobrze, ze
części tanie.
Maszynka do mięsa Zelmer nie wiem ile ma lat - to chyba wieczny sprzęt.
Wymieniłem tylko raz jedną zębatkę. Padła chyba jeszcze u poprzedniego
właściciela. Ja mam ją już z osiem, może dziesięć lat.

Marka nie jest więc chyba tak do końca wyznacznikiem :)

Cyprian

piekarnik miejszy
Re: wewnętrzna antena TV
Hydraulika -pomocy!!