Witam grupe i zadaje pytanie :-)

1. Data: 2001-01-15 19:39:59

Temat: Witam grupe i zadaje pytanie :-)
Od: "swecol" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow.

Nie czytalem wczesniej Waszych postow, ale mam pytanie, ktore przygnalo mnie
na te grupe.

Od 2 miesiecy mam dziewczyne (jak ja nie lubie tego sformulowania). Mamy po
17 lat, w tym roku wlasciwie po 18, ale dopiero pod koniec.

Ja ze swojej strony jeszcze nigdy czegos takiego nie czylem. Takiej potrzeby
przebywania z kims, rozmawiania, ale takze potrzeby seksualne, chociaz
dzieki niej dosc stonowane ostatnio.
Jezeli chodzi o uczucie, to ona tez zachowuje sie wspaniale i nie mam co do
jej odczuc watpliwosci.

Ale chcialem sie zapytac o taka rzecz: bardzo ciezko jest z nia dojsc do
jakichkolwiek blizszych pieszczot. Wlasciwie jedyne, co udalo sie nam
osiagnac, to muskanie opuszkami palcow plecow. Jezeli chodzi o inne czesci
ciala, w tym typowo kobiece :-), to ona nie chce, stwierdzajac, ze jest to
dla niej upokarzajace.

Z czego moze sie to brac i jak temu zaradzic?
Aha, bylbym zapomnial, jestem jej pierwszym chlopakiem.

z pozdrowieniami
mIrO

1. Data: 2001-01-16 21:49:14

Temat: Re: Witam grupe i zadaje pytanie :-)
Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

swecol napisał(a) w wiadomości: <93vjk1$4oh$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Z czego moze sie to brac i jak temu zaradzic?
>Aha, bylbym zapomnial, jestem jej pierwszym chlopakiem.

chyba włąsnie stąd

testosteron

PS.
Jest to dla niej upokarzajace być może dlatego że w dzieciństwie naoglądała
się za dużo pornoli i naczytała za dużo świerszczyków, a sama pochodzi ze
spokojnej rodzinki. Przynajmniej tak było ze mną

1. Data: 2001-01-17 08:54:19

Temat: ["Upokarzajace"?] Re: Witam grupe i zadaje pytanie :-)
Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "swecol" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> [...]
>ciala, w tym typowo kobiece :-), to ona nie chce, >stwierdzajac, ze jest to
.
[ciach]

To bardzo ciekawe. Czy moglbys cos wiecej napisac/wydobyc od niej/ o tym,
dlaczego twierdzi, ze jest to dla niej "upokarzajace"?

Bez tego chyba trudno byloby rzetelnie interpretowac jej zachowanie.

Pozdrawiam

P.

1. Data: 2001-01-17 10:29:22

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czego moze sie to brac i jak temu zaradzic?

Z niedojrzalosci. Oboje jestescie niedojrzali. Zaczekajcie az dorosniecie.

> Aha, bylbym zapomnial, jestem jej pierwszym chlopakiem.

No wlasnie.

r@v

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

1. Data: 2001-01-19 21:16:24

Temat: czy te grupe czyta tak malo osob?
Od: "swecol" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie

z pozdrowieniami
mIrO

1. Data: 2001-01-22 14:57:07

Temat: Re: czy te grupe czyta tak malo osob?
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie
>
> z pozdrowieniami
> mIrO

Nigdy nie wiesz ile osob Cię czyta.
A moze jest ktos kto wie, ale czy powie?
Eva

1. Data: 2001-01-22 15:24:46

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> Nigdy nie wiesz ile osob Cię czyta.
> A moze jest ktos kto wie, ale czy powie?

Nie możesz tego wiedzieć. Przecież nikt tego nie liczy.
Nie wiesz ile np. dzisiaj osób połączyło się ze wszystkimi
serwerami, na których jest *.psychologia i pobrało posty.
--
Dariusz Laskowski Wojciech Puchar: ...więc po co Linux?
mailto:d...@p...pl Dariusz K. Ladziak: Bo można na intelektualistę

1. Data: 2001-01-23 08:12:49

Od: "Remigiusz Babicz" <r...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Laskowski" <d...@p...pl> napisał

> Nie możesz tego wiedzieć. Przecież nikt tego nie liczy.
> Nie wiesz ile np. dzisiaj osób połączyło się ze wszystkimi
> serwerami, na których jest *.psychologia i pobrało posty.

A zupelnie inna spraw jest to ile osob pobralo posty i
przeczytalo akurat ten...

reik

jak się odkochać/
Kto ma wiecej
Być bez mózgu za ścianą o to wam chodzi?
Smutna prawda o Rinaldo/Ronaldo
Depresja