czy to bol krzyza?

1. Data: 2002-01-25 09:43:50

Temat: czy to bol krzyza?
Od: "blonde" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby mi ktos odpowiedziec, co to moze oznaczac:
Rano zwykle sie budze, z potwornym bolem w krzyzach, ale jak pojde do
lazienki i sie wyproznie jest wszystko ok?
Strasznie mnie to meczy, czy ktos spotkal sie z takimi objawami? Lub do kogo
powinam sie zwrocic...

2. Data: 2002-01-29 23:10:35

Temat: Odp: czy to bol krzyza?
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lazienki i sie wyproznie jest wszystko ok?
> Strasznie mnie to meczy, czy ktos spotkal sie z takimi objawami? Lub do

Do lekarza internisty najpierw, a potem moze do urologa?
Ula

3. Data: 2002-01-31 12:18:03

Temat: Re: czy to bol krzyza?
Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyśl jeszcze o ginekologu i neurologu.
Pozdr
Adam
a...@p...onet.pl

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kogo
> >

> Do lekarza internisty najpierw, a potem moze do urologa?
> Ula

Botulina
Polska
dentysci