czy to ciaza?

1. Data: 2002-09-10 10:34:51

Temat: czy to ciaza?
Od: "Joanna Gorska" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolezanka prosila o info.

Miala kontakt w dniach plodnych bez zabezpieczenia i teraz dostala 6 dni
wczesniej okres bardziej skapy niz zazwyczaj.czy to moze byc jakas oznaka
zagniezdzenia sie kom.jajowej w macicy.
Zawsze dostaje okres raczej regularnie i nigdy nie spoznil sie az 6 dni.
Zmienila tryb odzywiania tzn. je bardzo malo-czy to mogloby miec wplyw na
okres?
Prosze o szybka odpowiedz. lub jakies artykuly dostepne w sieci.
Pozdr.Joanna

2. Data: 2002-09-10 10:53:58

Temat: Re: czy to ciaza?
Od: "Ewa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To w koncu dostala 6 dni wczesniej czy pozniej???
A kolezanka zamiast czytac artykuly w sieci, niech sie wybierze do
ginekologa.

Wg mojej wiedzy, ciazy nie da sie stwierdzic via Internet. ;)

E.

3. Data: 2002-09-10 11:13:35

Od: "przemek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gorska" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
(.............)
> Prosze o szybka odpowiedz. lub jakies artykuly dostepne w sieci.
> Pozdr.Joanna

czy to jakieś dziewicze dziewczę robi sobie jaja oczekując na artykuły w
sieci, które odpowiedzą jej na pytanie: "jestem w ciąży czy też nie jestem"

4. Data: 2002-09-10 11:34:13

Od: "Joanna Gorska" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nie robi sobie jaj.Potrzebuje info na temat takich objawow tj. objawow
ciazy, czy plamienie jest mozliwe czy raczej nie.

5. Data: 2002-09-10 11:35:38

Od: "Joanna Gorska" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz nic nie pomoze.Rozpoznaje ciaze dopiero ok. 5 tyg. poprzez usg
dopochwowe.A okres dostala 6 dni wczesniej

6. Data: 2002-09-10 11:56:53

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gorska" <j...@k...pl> napisał w wiadomości

> Lekarz nic nie pomoze.Rozpoznaje ciaze dopiero ok. 5 tyg. poprzez usg
> dopochwowe.A okres dostala 6 dni wczesniej

Tu bym polemizowala. Ja poszlam do lekarza w 13 dniu ciazy i odrazu mialam
zrobione USG dopochwowe i diagnoza brzmiala "ciąża - początki
początkow":-)))))

HaNkA w 73 dniu ciążowania:-)))))

7. Data: 2002-09-10 12:04:02

Od: "Ewa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekarz nic nie pomoze.

?????!!!!!
1. udzieli fachowej informacji, 2. ew. przepisze stosowne farmaceutyki,
zbada, celem wykluczenia innych potencjalnych zaburzeń (nie-ciążowych).
Mało?
---------
Na razie można polecić test ciążowy ClearView hCG II - wykrywa ciążę po
tygodniu od zapłodnienia. Ostrożnie i z dystansem, mimo, że testy są raczej
wiarygodne, czasem dodatni wynik może oznaczać np. problemy z tarczycą.

E.

8. Data: 2002-09-10 12:36:38

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" wrote:

> [...]
>
> Tu bym polemizowala. Ja poszlam do lekarza w 13 dniu ciazy i odrazu
> mialam zrobione USG dopochwowe i diagnoza brzmiala "ciąża - początki

No ja byłam w trzecim tygodniu, i powiedział, ze tylko badanie krwi moze
cos wykazac.
Widac co lekarz, to opinia.

--

Lia

9. Data: 2002-09-10 13:44:39

Od: "PeSz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies czytalem (nie jestem lekarzem), ze jak dojdzie do zagniezdzenia jaja
w macicy to wystepuje lekkie krwawienie.

Pozdr
P.Sz

10. Data: 2002-09-10 14:07:14

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczesniej okres bardziej skapy niz zazwyczaj.czy to moze byc jakas oznaka

Może niech kupi test ciążowy?

Czym sie rozni lek.med. od spec.2st??
czerwienica
Klacid - skutki uboczne!!