czy to coś z głową?

1. Data: 2004-09-09 20:49:47

Temat: czy to coś z głową?
Od: "Moviola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich :)

Chciałbym prosić o poradę w danej kwestii.
OD paru miesięcy mam powiększone węzły chłonne na karku, z tym że z prawej
strony wyżej, z lewj niżej. Raz są większ, raz mniejsze. Sprawia też ból
odwracanie się do tyłu, lyb przechylanie głowy do tyłu. Czasami nie czuję
nic, czasami jest to dość mocno nieprzyjemne.
Gdzieś w maju po raz pierwszy pojawiło się coś takiego: uczucie całkowitego
"zatkania" uszu - silne ciśnienie w srodku? nie wiem, jak to nazwać,
połykanie śliny jakkolwiek nie pomaga, a nawet pogarsza... Trwa to parę
minut. Ostatnio występuje już parę razy na tydzień.
No i do tego dochodzi ból, przy nacisku kości twarzy - np. lewa kośc
policzkowa, miejsce najbliżej ucha, lub dolna szczęka z prawej strony, pod
samym uchem.
No i to, co martwi mnie najbardziej, to ból, przy nacisku jednego miejsca na
głowie, mniej więcej na środku, ale bardziej z prawej storny. Czuję to przy
myciu włosów.
Policzek, szczęka i głowa- bolą przy lekkim nacisku.Policzek dośc mocno.

Parę miesięcy temu zapytałam o to dentystę, czy to może ósemki wychodzą (mam
28 lat, a one jeszcze nie do końca się pokazały). Ale wtedy nie było jeszcze
bólu kości i zatykania uszu. Stwierdził, że na zęby to nie wygląda i
raczej powiększone byłyby węzły z przodu, na szyi.
Laryngolog oglądał w marcu -nic niepokojącego nie widział.

Czy postawić na zęby? Może prześwietlenie całej szczęki?
A może to jednak mogą być objawy, że coś z moją głową nie tak.... :(((

Proszę, jak możecie, doradzcie coś.

Pozdrawiam,
Moviola

2. Data: 2004-09-09 20:56:20

Temat: Re: czy to coś z głową?
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz kolejny: nie chcę uprawiać medycyny internetowej.
...ale nie zostawiłbym tego bez wyjaśnienia. Zacząłbym od badania krwi
(morfologia, rozmaz, OB). Koniecznie idź do lekarza i zrób te badania! No i
nie zwlekaj za długo.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-09 21:23:46

Od: "Moviola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr napisał:
> [...]
>(morfologia, rozmaz, OB). Koniecznie idź do lekarza i zrób te badania! No i

Przepraszam, nie napisałam: badania krwi (dokładne) miałam robione w czasie
tego roku kilkakrotnie - wyniki podręcznikowe.
Były też robione inne badania, np. USG jamy brzusznej (przy innej okazji),
gastroskopia...wszystko prawidłowe.
Acha, było też RTG kręgów szyjnych - poza lekką skoliozą, nic. Neurolog też
się kazał nie przejmować...

Ale czy Ty, Piotrze coś sugerujesz? Juz mi napędziłeś stracha.. :((((

Moviola

4. Data: 2004-09-09 21:45:55

Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, nie napisałam:

No właśnie dlatego internet nie nadaje się do uprawiania medycyny, ani nawet
rzetelnego odpowiadania na pytania.

> Ale czy Ty, Piotrze coś sugerujesz? Juz mi napędziłeś stracha.. :((((

Nie panikuj, ale powtórz badania. Jakby Ci się chciało, napisz szczegółowo
na maila, to wtedy coś odpowiem.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2004-09-10 05:55:57

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moviola" <m...@w...pl> wrote in message
Cześć
żęby to mogą być. (RTG panoramiczny szczęki)
Pomyśl czy to nie zatoki. To zatykanie uszu. Bolesność kości policzkowych...
.(RTG zatok)
Oczywiście zaocznie przez internet to tylko domysły.
Ale warto sprawdzić.
pozdrawiam
barbarella

6. Data: 2004-09-10 05:57:52

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BarBarella" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
policzkowych...
> .(RTG zatok)
> Oczywiście zaocznie przez internet to tylko domysły.

Zęby oczywiście ;)

I jeszcze to może być również coś z uchem środkowym. Kręgi szyjne też dają
podobne objawy :).

nie poddawaj się

pozdrawiam
barbarella

7. Data: 2004-09-10 08:34:26

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moviola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich :)
>
> Chciałbym prosić o poradę w danej kwestii.
> OD paru miesięcy mam powiększone węzły chłonne na karku, z tym że z prawej

jejku, przecież to prawie na pewno zatoki:) ja mam prawie taie same objawy,
właśnie dziś idę do laryngoloa.

8. Data: 2004-09-10 09:37:39

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moviolo!
Koniecznie napisz jaką diagnozą się skończyło!
pozdrawiam
barbarella

9. Data: 2004-09-12 14:35:26

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieważne co napisała, ważne, że podpisała:

> barbarella

I stąd moje "głupie pytanie":
Czy to Barbarella od Dr.Dzieciaka?

Wiem, że pytanie może smieszne, ale jak to ta Barbarella, to zrozumie :D

pozdr

Monika

10. Data: 2004-09-13 09:54:36

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> wrote in message

> I stąd moje "głupie pytanie":
> Czy to Barbarella od Dr.Dzieciaka?
>
> Wiem, że pytanie może smieszne, ale jak to ta Barbarella, to zrozumie :D

Nie rozumie :) Więc chyba nie ta :).
pozdrawiam
barbarella

[praca zdalna] Lekarz praktyk - testowanie programu medycznego
Odkrycia w biologii które miały największy wpływ na postęp w medycynie?
silne uderzenie i "guzek"
Masaż kręgosłupa - strzykanie
Najmocniejsze leki.