czy to jadłowstręt?

1. Data: 2004-09-17 15:04:46

Temat: czy to jadłowstręt?
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Chciałam Was zapytać czy mój problemma coś wspólnego z jadłowstrętem?
Denerwuje mnie to ,że muszę jeśc i dosłownie nie chce mi się przeżuwać
kanapek, zjem tyle aby zaspokoic głód i na tym koniec. Po prostu nie chce mi
się jeść, to chyba nazywa się brakiem apetytu, czy jest na to jakaś rada?
Bo chciałabym przytyć:)
Pozdrawiam
A.

2. Data: 2004-09-17 19:13:06

Temat: Re: czy to jadłowstręt?
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli pytasz, czy Twój problem to tzw. jadłowstręt psychiczny (anorexia
nervosa), to już z Twojego posta jednoznacznie wynika, że NIE!

"Bo chciałabym przytyć:)" - takie zdanie jednoznacznie wyklucza powyższą
chorobę, natomiast nie wyklucza innych psychicznych przyczyn niechęci do
jedzenia. Może na początek spróbuj jeść więcej rzeczy, które szczególnie
lubisz. Na podstawie tego co piszesz, trudno mi udzielić rzetelnej rady.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-18 04:37:15

Od: Cyprian Lesniak <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> [...]
> się jeść, to chyba nazywa się brakiem apetytu, czy jest na to jakaś rada?

Jestem jak najdalszy od zartow. Prosze powiedz mi, jak sie tego nabawilas.
Jezeli ta dolegliwosc jest zarazliwa to zaplace kazda rozsadna cene za to ze na
mnie dmuchniesz zarazkami.
Pozdrawiam C

Dr. Dean Ornish - nie ma polskich ksiazek ??? !!!
lek z USA - szukam polskiego odpowiednika
uczulenie na surowice we krwi
Badanie aresztowanego
czy to ciaza?