Re: czy to może być nowotwór jelita grubego

From: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czy to może być nowotwór jelita grubego
Date: Tue, 26 Jun 2007 19:31:53 +0200

> Niezły ten wasz "optymalny specjalista".... Miej litość Boże i uchroń
> kolegów grupowiczów przed takimi "optymalnymi specjalistami".....

A jak sobie przypomne ten teks w/w Jurka...

http://tiny.pl/f417

"...Dieta optymalna jest dieta dość "trudną" dla niektórych. Trzeba trochę
wiedzy o odżywianiu i następstwach aby mieć prawidłowe odruchy i smaki.
Drobne potknięcia na tej diecie organizm szybko reaguje, czy jest to nadmiar
białka, czy nadmiar tłuszczu, a szczególnie nadmiar węglowodanów. Przy tak
szybkich reakcjach organizmu można natychmiast skorygować swoje błędy zanim
"wylęgnie" się jakaś choroba. U mnie na przykład, od czasu do czasu (rzadko)
nadmiar białka (a jem prawie wyłącznie zwierzęce), organizm reaguje
łuszczeniem się skóry na czole. Reakcja moja jest wtedy oczywiście
błyskawiczna już na drugi dzień. .....".

...to naprawdę nie wiem czy aby czasami Jurek ma wszystkie klepki w głowie
poprzestawiane do porządku....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org