czy to normalne?

1. Data: 2003-06-19 22:47:23

Temat: czy to normalne?
Od: "Kot Behemot" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to normalne, ze szlag mnie trafia jak dziewczyna spotka sie ze swoim
bylym facetem? Wierze, ze nic zlego sie nie dzieje i ze jest to
spotkanie 'towarzyskie', ale rownoczesnie czuje jak mnie sciska w zoladku,
kiedy w ogole o nim slysze. Czy mozna mnie posadzic o to, ze jej nie ufam?
Jak sobie radzicie z czyms takim?

behemot

2. Data: 2003-06-19 23:08:07

Temat: Re: czy to normalne?
Od: "Marek Wilk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot Behemot" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedy w ogole o nim slysze. Czy mozna mnie posadzic o to, ze jej nie ufam?

Kochasz ja, wiec to chyba normalne, ze jestes o nia zazdrosny. Tym bardziej,
ze spotyka sie z bylym facetem - przeciez laczylo ich kiedys uczucie. Mysle,
ze wszystko z toba okay...

Powiedz jej, ze tak sie czujesz, kiedy spotyka sie/mowi o swoim bylym. Moze
ograniczy jakos kontakty z nim? Lub calkowicie ich zaniecha?

> behemot

Marek Wilk

3. Data: 2003-06-20 07:45:30

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Kochasz ja, wiec to chyba normalne, ze jestes o nia zazdrosny.

Jeeeeezuuuuuuu !!!!!!!!!

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-06-20 08:36:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Jeeeeezuuuuuuu !!!!!!!!!
Maaariiiiiaaaaaaaaa !!!!!!!!!

puchaty

5. Data: 2003-06-20 08:51:53

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 22:47:23 +0000 (UTC) I had a dream that Kot Behemot
<b...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
>kiedy w ogole o nim slysze. Czy mozna mnie posadzic o to, ze jej nie ufam?

Oczywiście, że jej nie ufasz :)

Możesz sobie urządzać libacje alkoholowe, jak panna wychodzi z nim, zawsze
to mniej będzie bolało ;)

A serio to może idź kiedyś z nią, zobacz, co oni tam robią i przekonaj się,
że jednak nie ma czego zazdrościć? Oczywiście nie wpychaj się na siłę, ani
nikogo nie śledź :-)

Chciałbys takie zachowanie z jej strony?

6. Data: 2003-06-20 09:03:43

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedy w ogole o nim slysze. Czy mozna mnie posadzic o to, ze jej nie ufam?

O rany ...
Tutaj nie mozna pisac o swojej slabosci jaka jesl zazdrosc bo zaraz posypia
sie gromy.
Co mozesz zrobic....tlumaczyc sobie do bolu ze co ma byc to bedzie i ze
predzej swoja zazdroscia zaszkodzisz Waszemu zwiazkowi niz pomozesz.A sceny
zazdrosci czy dreczenie sie myslalami NIC NIE POMOZE.

Pozdrawiam.Magda

7. Data: 2003-06-20 09:05:02

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Jeeeeezuuuuuuu !!!!!!!!!

No co ,nie ma milosci bez zazdrosci :-)
A na serio odrobina zazdrosci nie zaszkodzi,byleby nie przesadzac.
Ja tam lubie gdy moj facet jest o mnie odrobinke zazdrosny.

Magda

8. Data: 2003-06-20 09:26:47

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>No co ,nie ma milosci bez zazdrosci :-)
>A na serio odrobina zazdrosci nie zaszkodzi,byleby nie przesadzac.
>Ja tam lubie gdy moj facet jest o mnie odrobinke zazdrosny.

A ja nie lubie. I wybralam sobie patologicznie nie-zazdrosnego mezczyzne. ;)
I ciezko sie wypowiadac, czy TZ przedpiscy lubi czy nie.
Moze tak, skoro 'prowokuje' spotkaniami z eks ;)

9. Data: 2003-06-20 09:35:12

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie lubie. I wybralam sobie patologicznie nie-zazdrosnego mezczyzne.
;)

Moj TZ baaardzo rzadko jest zazdrosny,az czasami mnie to niepokoi,ale sa
momenty w ktorych daje mi odczuc ze jednak czuje sie zaniepokojony :-)

> I ciezko sie wypowiadac, czy TZ przedpiscy lubi czy nie.
> Moze tak, skoro 'prowokuje' spotkaniami z eks ;)

Moze...:-)

Pozdrawiam.Magda

10. Data: 2003-06-20 10:42:17

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

zazdrosny.

> Jeeeeezuuuuuuu !!!!!!!!!

Co Jezuuu. Jeśli "normalne" w sensie "powszechne plus
nieszkodliwe", a nie w sensie "obowiązujące", to ja się zgadzam.
W odniesieniu do opisanej sytuacji, rzecz jasna, a nie
patologicznych scen z chowaniem butów. Też bywam zazdrosna o TŻ
(w sensie ściskania w brzuchu właśnie) i dopóki pamiętam, że to
wynik moich własnych kompleksów, a nie uzasadnionych podejrzeń
co do wierności TŻ, i dopóki nie zawracam tym TŻ głowy, to śmiem
twierdzić, że jestem w porządku.

Do Kota Behemota (:))) - jeśli wierzysz, że nic złego się nie
dzieje (czy raczej nie masz podstaw sądzić, że jest inaczej), to
primo - daj dziewczynie święty spokój, secundo - popracuj nad
poczuciem własnej wartości, bo zapewne tu właśnie ma źródło
problem. Jak po pewnym czasie ściskanie w żołądku zamiast
przejść, osiągnie natężenie grożące skręceniem rzeczonego w
ósemkę, możesz ewentualnie spróbować pertraktacji z dziewczyną,
ale z pozycji "wiem, że mogę Ci ufać, tylko tak mnie
atawistycznie ściska, więc gdyby Ci na tym specjalnie nie
zależało, to może mogłabyś".

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE