czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)

1. Data: 2007-12-04 11:29:07

Temat: czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1652155,69,item.html

"Dziennik": Arnold Buzdygan wytoczył proces Stowarzyszeniu Wikimedia
Polska, które prowadzi Wikipedię. Ta precedensowa rozprawa rozpocznie
się w czwartek we Wrocławiu."

2. Data: 2007-12-04 12:16:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tego [ponoć] najlepszym przykładem... ;P

3. Data: 2007-12-04 17:14:17

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tego [ponoć] najlepszym przykładem... ;P

Ale Ty nie jesteś trollem :) Juda jest typowym (i na pl.sci.filozofia chyba
jedynym) trollem ale nie Ty. Ciebie Sky uważam bardziej za osobę podobną do
ksRobaka.

Nagash

4. Data: 2007-12-04 18:05:28

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Nagash<n...@p...onet.pl>

> [...]
>
> Ale Ty nie jesteś trollem :) Juda jest typowym (i na pl.sci.filozofia
> chyba jedynym) trollem ale nie Ty. Ciebie Sky uważam bardziej za

Jak bardzo? :)

Don

5. Data: 2007-12-04 18:47:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Nagash<n...@p...onet.pl>

Aleś mnie skomplemencił -niech cię kaczka... ;)
Robak niewątpliwie też będzie miał zastrzeżenia ;P

> Jak bardzo? :)

"Bardzo bardzo..." ;)))

6. Data: 2007-12-05 09:44:54

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Nagash<n...@p...onet.pl>

> Jak bardzo? :)

Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy ksRobak jest trollem czy nie jest ?

> Don

Nagash

7. Data: 2007-12-05 10:08:26

Temat: Re: czy troll jest trollem? :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy ksRobak jest trollem czy nie jest ?

A ty lepiej sobie odpowiedz po co kogoś w ogóle się wyzywa od trolli...
;)

8. Data: 2007-12-05 10:14:28

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[............]

> A ty lepiej sobie odpowiedz po co kogoś w ogóle się wyzywa od trolli...
> ;)

Fakt. Część osób w ogóle nie rozumie nie tylko kto jest trollem ale i co to
takiego troll w ogóle :) Ci na pewno używać określenia troll nie powinni bo
wyłącznie się ośmieszają. Wyzwisko zaś faktycznie staje się wyzwiskiem w
głowie odbiorcy a nie nadawcy :)

Nagash

9. Data: 2007-12-05 10:23:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyłącznie się ośmieszają. Wyzwisko zaś faktycznie staje się wyzwiskiem w

Ja bym jeszcze zauważył wątek polit poprawności i kar za odstępstwa od niej

10. Data: 2007-12-05 11:12:54

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 11:14:28 +0100, Nagash napisał(a):

> [...]
> wyłącznie się ośmieszają. Wyzwisko zaś faktycznie staje się wyzwiskiem w

Dokładnie.
A ja to lubię być trollem - to jest bycie ponad ludzką złość... machać
skrzydełkami elfa nad oceanem bulgocącej złości i od czasu do czasu wrzucić
tam COŚ, co wzmaga bulgotanie :-P
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

Re: PYTANIA FUNDAMENTALNE !!!
No to niewiele już brakuje... ;)
śmieszne?