czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)

31. Data: 2007-12-05 20:35:08

Temat: Re: czy troll jest trollem? :)
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fj6u55$2fd$1@news.onet.pl

> Widzę [zupełnie może dla cię nieistotną] różnicę pomiędzy "obrażeniem
> się" [defensywa psychiki] a aktem [odruchem?] fizycznej agresji w
> odwecie za wywołanie poczucia zagrożenia.

Zdolność aproksymacji u Pana zanika, Panie Sky? ;)

32. Data: 2007-12-05 20:41:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odbiorcy wpływa na wartość słowa w Twoim mózgu, oczekiwane reakcje.

> To słabo widzisz ;> , bo przykład z waleniem w twarz był przypisany do
> zamierzania się siekierą, czyli stanowił jedną całość - zagrożenie
> fizyczne vs. odpowiedź fizyczna.
>
> W tym tekście chodziło o to, jak ujął temat Nagash - ja odczytałem to
> jako zdjęcie odpowiedzialności z wyzywającego i użycie reakcji na
> wyzwisko do obciążenia całą "winą" wyzywanego - czyli "mogę chodzić i
> krzyczeć do wszystkich "wy kur.y", a reakcja otoczenia wskazuje na ich

Bo mniej więcej tak jest. ;)
Mamy wolność słowa czy nie? ;P
Tylko kretyni pozywają kretyna
co chodzi i krzyczy na wszystkich
"wy kurwy". ;)

33. Data: 2007-12-05 20:47:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zdolność aproksymacji u Pana zanika, Panie Sky? ;)

Mylisz aproksymację z ujednoliceniem? ;)
Wszystkie wartości raczej nie aproksymują
do jednej wartości będącej odniesieniem...

34. Data: 2007-12-05 20:52:52

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mylisz aproksymację z ujednoliceniem? ;)
> Wszystkie wartości raczej nie aproksymują
> do jednej wartości będącej odniesieniem...

PARHU TWOJA STARA UMRZE NA ŁÓPIERZ

35. Data: 2007-12-05 20:58:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Taaa...zapomniałem o jednej wartości.
Zera bezwzglednego. Tam się kiedyś
stoczy cały wszechświat...i to ponoć
toczy coraz szybciej...
więc nie odstawajmy! ;)

36. Data: 2007-12-05 21:01:13

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Taaa...zapomniałem o jednej wartości.
> Zera bezwzglednego. Tam się kiedyś
> stoczy cały wszechświat...i to ponoć
> toczy coraz szybciej...
> więc nie odstawajmy! ;)

rozpierdole ci ryj

37. Data: 2007-12-05 21:29:12

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <fj72cb$gh0$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Bo mniej więcej tak jest. ;)
> Mamy wolność słowa czy nie? ;P

Wolność słowa w granicach normy społecznej, która umożliwia ochronę praw
innych osób.

Nie, co prawda nie wiem jak sprawa miałaby się w odniesieniu do usenetu,
ale gdybyś zaczął kur.ić, i komuś by to się nie podobało, to jest na to
odpowiedni paragraf.

> Tylko kretyni pozywają kretyna
> co chodzi i krzyczy na wszystkich
> "wy kurwy". ;)

I tylko kretyni nie rozumieją, dlaczego ktoś, kogo nazwą "kur.wą",
pozywa ich do sądu - przecież prowokacja miała służyć jedynie
odstraszeniu innych na odpowiedni dystans lub zaatakowaniu przez
"wrogów" w ten sam sposób. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

38. Data: 2007-12-05 21:30:13

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> Sky; <fj72cb$gh0$1@news.onet.pl> :

ogów" w ten sam sposób. :)

> Pozdrawiam
> Flyer

Frajer ty dalej jesteś taką pedalską pizdą czy jeszcze większą ?

39. Data: 2007-12-05 22:31:53

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz aproksymację z ujednoliceniem? ;)

Ty mylisz. Ty chciałes ujednolicić zamiast wyciagnąć (uchwycić)
cześć wspólną - w tym wypadku specyficzną relację.

> Wszystkie wartości raczej nie aproksymują
> do jednej wartości będącej odniesieniem...

Mowa była o dwóch. Dwóch parach.
A jednej relacji, którą trzeba było wyodrębnić.

-jk

40. Data: 2007-12-05 22:41:59

Od: "! ARNÓLD ! MACZÓGA ! ÓÓÓ !" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JaKasia napisał:
> [...]
> cześć wspólną - w tym wypadku specyficzną relację.

> Mowa była o dwóch. Dwóch parach.
> A jednej relacji, którą trzeba było wyodrębnić.

na huj otpisójesz tej kurwie jebana idjotko ?

--
! GÓRILLÓGA ! LÓGÓNDA ! PÓLESKIEGO ! INTERNETÓ !
! MAGJISTER ! INRZÓNIER ! DÓKTÓR ! ARNÓLD !

Re: PYTANIA FUNDAMENTALNE !!!
No to niewiele już brakuje... ;)
śmieszne?
radykalne wybaczanie