czy wiecie że...

11. Data: 2008-12-05 21:37:35

Temat: Re: czy wiecie że...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Ale seio
^^^^^^^^

To celowe zagjanie? ;)

Ewa

12. Data: 2008-12-05 21:42:37

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <9...@4...net> :

> Serio nie jest.

Ale seio używa każdego argumentu, który da się znaleźć? ;> Np. tego, że
jeżeli małolat się masturbuje, to fosfor z pożywienia nie trafia do
mózgu, gdzie byłby użyty na rozwój mózgu? ;>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

13. Data: 2008-12-05 21:45:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Nieee, moje dwie klawiatury przeżyły tyle zalewania piwem i kawą, że
> ... - :)

...że mają wadę wymowy, tfu, pisowy, tfu, jeszcze gorzej wyszło ;)

Ewa

14. Data: 2008-12-05 21:54:56

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea; <ghc71v$6dv$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

15. Data: 2008-12-05 21:59:56

Od: "n...@o...pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> masz farta

a ja jednak myślę, że to dziedziczne - zupełnie jak celibat

16. Data: 2008-12-05 22:00:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Dec 2008 22:42:37 +0100, Flyer napisał(a):

> [...]
> jeżeli małolat się masturbuje, to fosfor z pożywienia nie trafia do
> mózgu, gdzie byłby użyty na rozwój mózgu? ;>

O żesz, na żadnej mszy u nas tego nie mówili, ale na kilku nie byłam, więc
mogłam przegapić :-DDD

17. Data: 2008-12-05 22:09:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka; <1758bhto157or.1l4xp84iw48nx$.dlg@40tude.net> :

> O żesz, na żadnej mszy u nas tego nie mówili, ale na kilku nie byłam, więc
> mogłam przegapić :-DDD

To akurat było na lekcji religii. ;>

Pozdrawiam
Flyer

18. Data: 2008-12-05 22:10:39

Od: "n...@o...pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ponieważ nie jest instytucją ochrony zdrowia publicznego.

a instytucja ochrony doktryny - zdrowi owieczkowie (czyt. nie cierpiący)
temu nie służą za bardzo.

19. Data: 2008-12-05 22:15:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Dec 2008 22:45:42 +0100, medea napisał(a):

> ...że mają wadę wymowy, tfu, pisowy, tfu, jeszcze gorzej wyszło ;)

:-DDD

20. Data: 2008-12-05 22:27:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Dec 2008 23:09:57 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <1758bhto157or.1l4xp84iw48nx$.dlg@40tude.net> :

> To akurat było na lekcji religii. ;>

A to nie wiem - chodziłam na religię fakultatywnie, z własnej woli,
sprzeciwiając się woli ojca i to dopiero od 5 kl. podstawówki (już wtedy
byłam niezalezną poglądowo istotą), więc coś mogłam przegapić. Chociaż
podejrzewam, że wtedy jednak tego nie mówili, bo to zapewne jest najnowsze
osiągnięcie badaczy dróg obiegu fosforu w organizmach ;-P

A tak tego - to gdzie niby trafia ten fosfor w wyniku masturbacji?

czakry
cel życia
Brahmacharya
Asztanga-joga Patańdżalego