czy z budyniem....

1. Data: 2002-11-15 08:03:57

Temat: czy z budyniem....
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

można zrobić jakieś ciasto bez używania miksera ? bo nie mam jak już kiedyś
pisałam a coś fajnego bym upiekła na weekend

1. Data: 2002-11-15 09:33:36

Temat: Re: czy z budyniem....
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sumie to jakaś mieszanka ? sama nie wiem bo chyba dużego wyboru nie mam -
zamówiłam na gwiazdkę robota kuchennego i będzie po kłopocie ;o)

1. Data: 2002-11-15 10:13:12

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-15 13:30:54

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisała:
> w sumie to jakaś mieszanka ? sama nie wiem bo chyba dużego wyboru nie mam

Jest mnostwo ciast z budyniem, ktore mozna zrobic bez miksera.
Proponuje kremowke kokosowa (przepis Doruni), jest pyszna.

Ciasto:
1/2 kostki margaryny
1/2 szkl. cukru
2 szkl. mąki
2 jajka
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystko razem zagnieść i rozłożyć na blaszce.

Masa budyniowa:
3 budynie śmietankowe
1 l mleka
Budyń ugotować w 1 litrze mleka. Ciepły rozłożyć na cieście.

Masa kokosowa:
2 jajka
1/2 szkl. cukru
200g wiórków kokosowych
1/2 kostki margaryny
Margarynę rozpuścić, przestudzić. Ubić pianę z białek, dodać cukier, 2
żółtka, wiórki kokosowe i dobrze wymieszać wszystko do masy dodać
rozpuszczoną margarynę. Na masę budyniową wyłożyć kokosową i wstawić do
piecyka nagrzanego do 180 stopni C, piec około 50 min.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-15 21:01:57

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> można zrobić jakieś ciasto bez używania miksera ? bo nie mam
> jak już kiedyś
> pisałam a coś fajnego bym upiekła na weekend

Witam !
Swojego czasu podawałam juz przepis na brzoskwiniowca może ci się spodoba:

2,5 szklanki mąki
5 żółtek (białka na później zostawić)
1 kostka margaryny
szczypta soli
szczypta cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 budynie śmietankowe z cukrem (winiary)
3/4 litra mleka
puszka brzoskwiń duża
pół szklanki cukru pudru

Z mąki, żółtek, margaryny, pr. do pieczenia, soli i cukru zagnieść ciasto.
Wyrobić porządnie i podzielić na dwie części i włożyć do zamrażalnika na
około 2 godziny. Po wyjęciu utrzeć 1 część ciasta na tarce z grubymi
oczkami, lekko przygnieść i zapiec w piekarniku o temperaturze 180c przez 7
minut. W międzyczasie ugotować budyń i gorący wylać na zapieczone ciasto, na
budyń ułożyć pokrojone w paski brzoskwinie. Przygotować pianę z białek
ubitych z pół szklanki cukru pudru i tą pianę wylać na brzoskwinie. Na
koniec zetrzeć drugą część ciasta na białko i piec 35-40 min, w temperaturze
180 c. Po upieczeniu posypać cukrem pudrem. Jest bardzo smaczne i ma kilka
warstw. Ja przechowuję je w lodówce.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2002-11-18 06:53:41

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Michalska" <j...@s...pl> napisała:
> Swojego czasu podawałam juz przepis na brzoskwiniowca może ci się spodoba:

Robilam tego brzoskwiniowca i faktycznie ciasto jest godne polecenia.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-18 09:37:05

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam ciacho Lilli a dokładniej D. pycha - szczególnie wiórki kokosowe .
w następny weekend wersja brzoskwiniowiec
dziękuję

> Robilam tego brzoskwiniowca i faktycznie ciasto jest godne polecenia.
>
> Pozdrawiam
> Lilla

stół szwedzki
Jak sie preparuje mango?