czy znacie wloczke Malwe?

1. Data: 2004-10-24 09:31:33

Temat: czy znacie wloczke Malwe?
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o delikatna pomoc.
Zamierzam kupic wlasnie wloczke Malwe przez internet- 100% akryl.
Znacie ja? Jak z jej wydajnoscia i czy przedewszystkim nie gryzie?
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2004-10-24 14:02:31

Temat: Re: czy znacie wloczke Malwe?
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Prosze o delikatna pomoc.
>Zamierzam kupic wlasnie wloczke Malwe przez internet- 100% akryl.
>Znacie ja? Jak z jej wydajnoscia i czy przedewszystkim nie gryzie?

mam z tej włóczki sweter robiony na drutach pzrez moją tesciowa.
nie gryzie, fajnie sie nosi a na rozmiar 36/38 (krotki sweterek) poszlo ok
300g.

pozdrawiam
Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-24 15:25:19

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Ja tez robilam sama sobie sewterek z malwy (na mojej stronie, wrzosowy
golfik) jest cieplutki i nie gryzie, fakt, za to jak dla mnie, paskudnie sie
robi, ma nierowny splot i nierowno wychodzi czasami.

edyta
GG 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl

1. Data: 2004-10-24 15:26:29

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo fajna włóczka nie gryzie nadaje się nawet dla małych dzieci jest
średniej grubości i bardzo fajne kolory.
Ja robię z niej najczęściej kamizelki i jesienno- zimowe sewterki

1. Data: 2004-10-24 16:50:28

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze sie pierze i jest miękka, ja robiłam z niej sweterki dla dzieci i nie
narzekają żeby gryzła.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-10-24 17:33:09

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bywa czasami nierówna ale za to efekt jest świetny i jest tania bo 4,50 za
motek :)

1. Data: 2004-10-24 18:14:43

Od: "anna Karpińska" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Zamierzam kupic wlasnie wloczke Malwe przez internet- 100% akryl.
> Znacie ja? Jak z jej wydajnoscia i czy przedewszystkim nie gryzie?

Mam kilka robótek z akrylu.Uważam,że mechaci śię w trakcie noszenia.Wolę
robić z mieszanek z akrylem.
Za akrylem bardzo przemawia cena.
Miłego robótkowania!

1. Data: 2004-10-24 18:15:29

Od: "aneczka64" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-24 19:30:39

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> paskudnie sie robi, ma nierowny splot i nierowno wychodzi czasami.

potwierdzam, robiłam córci kaftanik z różowej Malwy i przy 'ryżu' wychodziło
bardzo nierówno
i jak dla mnie to bardzo cienka, ale to rzecz potrzeb i gustu

pzdr.
Beya

1. Data: 2004-10-24 19:50:38

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam dodać że robie na szydełku i dlatego pewnie mi bardziej
odpowiada niz jak bym na drutach robiła a w sumie to nie wiem bo nie znam
się na dutach i zostawię takie opinie fachowcom :)

frywolitkowa bizuteria
[szydelko, xxx] Aniolki poszukiwane
pasmanteria
xxx Adam i Ewa