czym leczyc zapalenie spojówek?

1. Data: 2004-01-08 12:30:24

Temat: czym leczyc zapalenie spojówek?
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.

pierwszy raz na tej grupie :-)
moje pytanie jst takie jak w temacie:
czym leczy sie zapalenie spojowek?

--
Psychik
howuser&userid=360448

2. Data: 2004-01-08 12:33:00

Temat: Re: czym leczyc zapalenie spojówek?
Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
news:btjih9$lpq$1@topaz.icpnet.pl...
> witam.
>
> pierwszy raz na tej grupie :-)
> moje pytanie jst takie jak w temacie:
> czym leczy sie zapalenie spojowek?

Bakteryjne ,wirusowe, grzybicze????????? jakie?

3. Data: 2004-01-08 12:35:21

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl>

> Bakteryjne ,wirusowe, grzybicze????????? jakie?

takie od przemeczenia lub alergiczne. :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

4. Data: 2004-01-08 14:52:13

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl>

> takie od przemeczenia lub alergiczne. :-)

Zawsze możesz spróbować ziele swietlika (nie słyszałam, żeby uczulał), jest
skuteczny, jeśli chodzi o przemęczone oczy.
Najlepiej kupić te w torebkach, nie trzeba będzie się bawić w przecedzanie.
Przemywać często w ciągu dnia, a noc można zrobić sobie okłady. Ponoć
podobnie działa czarna herbata.
Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-01-08 15:29:23

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl>

> [...]
przecedzanie.
> Przemywać często w ciągu dnia, a noc można zrobić sobie okłady. Ponoć

dzieki za rade. swietlika poznalem przy okazji uczulenia :-\
myslalem, ze sa jakies konkretne krople na to. hmm...

--
Psychik
howuser&userid=360448

6. Data: 2004-01-08 15:55:55

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl>

> takie od przemeczenia lub alergiczne. :-

Możesz sprobować krople do oczu Rhinophenazol działają przeciwalergicznie i
obkurczają naczynia krwionośne spojówek zmniejszajac wysiek i
obrzęk.Niestety preparat dostępny tylko na receptę.Są też krople do nosa o
tej nazwie, więc miej to na względzie.
Izabela.

7. Data: 2004-01-08 16:16:18

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela" <i...@i...pl>

> Możesz sprobować krople do oczu Rhinophenazol działają przeciwalergicznie
> obkurczają naczynia krwionośne spojówek zmniejszajac wysiek i
> obrzęk.

krople Visine - nie lecznicze, jak pewnie wszyscy wiedza, ale
"estetyczne raczej" powoduja calkowity zanik objawow, ale ile mozna je
"łykac"...
bylem wczoraj u lekarza rodzinnego z "typowa choroba jesienno-zimowa",
lekarka stwierdzila, ze mam zapalenie spojowek i nic... nic nie zapisala...
:-(

> Niestety preparat dostępny tylko na receptę.

zobaczyy co da sie zrobic... apteki sa rozne :-)

> Są też krople do nosa o
> tej nazwie, więc miej to na względzie.

jasna sprawa ;-) postaram sie dostosowac do ulotki

--
Psychik
howuser&userid=360448

8. Data: 2004-01-08 16:28:30

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I lepiej nie rysuj tych recept, lepiej niech któś Ci zajrzy w te oczęta.
Izabela.

9. Data: 2004-01-08 16:43:35

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btjt10$2d3$...@t...icpnet.pl,
Psychik <p...@Z...pl>:

> myslalem, ze sa jakies konkretne krople na to. hmm...

"konkretne" krople sa na *konkretne* rozpoznanie ... zapalenie spojowek moze
towarzyszyc calej gamie roznych dolegliwosci okulistycznych - proponuje
badanie okulistyczne

--
Robert

10. Data: 2004-01-08 18:25:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :
> czym leczy sie zapalenie spojowek?
polecam sulfacetamidum ,bez recepty .rewelacja.
p.

Ból podczas stosunku...
chirurg naczyniowy - śląsk
odczulanie a oddanie krwi